Skocz do zawartości

Ptaq

Forumowicze
  • Postów

    3172
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana Ptaq w dniu 14 Stycznia 2016

Użytkownicy przyznają Ptaq punkty reputacji!

O Ptaq

  • Urodziny 16.03.1986

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.s90.pl

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Dąbrowa Górnicza

Ostatnie wizyty

12963 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Ptaq

  1. To ja dla odmiany powiem, że od 14 listopada stawki mega poszły do góry. Oby to nie był tylko efekt Black Friday. Ogólnie pewnie jak reklamodawcy cisną z reklamami to w efekcie każda kategoria zyskuje. Ale mimo wszystko jestem w szoku, bo od budowlanki po rozrywkową - wszystko mega do góry, tak jak wcześniej pisałem CPC w tym roku wychodzi mi średnio 0,32 zł. A od 14 listopada do teraz 0,81 zł / klik. Więc ok. 2,5x więcej - szok. Nawet wyłapałem, że wpadło kliknięcie za 6,89 zł (branża budowlana), które jeszcze 15 lat się zdarzały nawet w miarę często, a od 5-10 lat, to chyba na polskojęzycznej stronie i nie finansowej - nie widziałem. Sprawdziłem, poprzedni rok to druga połowa listopada wyszła 0,39 zł / klik. Przy średnim CPC za 2023 na poziomie 0,32 - czyli w okresie BF, był tylko nieznaczny wzrost. Teraz wygląda to jakby im się jakieś suwaki z oddawaniem % wydawcom pomieszały - gdzie nagle zamiast oddawać jak do tej pory 20% za klik, oddają powiedzmy 50%. Też ktoś zauważył zmianę u siebie? Ja powiem, że przyzwyczaiłem się, że zarobki są skrajnie niskie, nawet nie warte szczególnie analizy - coś tam kapie, a teraz wygląda to nawet, nawet...
  2. Potwierdzam, jeszcze kilka lat temu średnia była ponad 0,5 zł / klik. Ostatnie dane w panelu jakie udostępniają, to przełom 2020/2021 - było wtedy 0,52 zł / klik. Rok później w tym samym przedziale czasowym (przełom 2021/2022) 0,48 zł / klik. Teraz z ostatnich 30 dni średnia wychodzi: 0,29 zł / klik. I jeżeli ktoś by powiedział - pewnie wtedy miałem inne serwisy, jakieś doszły / odeszły itd. To aż takiej rotacji nie miałem, ale analizując konkretne serwisy, które są teraz i były rok temu. Porównuje ostatnie 30 dni i analogiczny przedział rok temu: Jeżeli na przestrzeni lat - tak mocno kwotowo spadło, a do tego mamy inflację, więc 0,29 zł / klik jest nawet kilkadziesiąt procent mniej warte niż było to kilka lat temu. Szkoda, że realnie mają monopol i mogą robić co chcą. I teraz by poprawić swoje wyniki finansowe, obstawiam, że delikatnie przeciągają suwak ile % z klika oddają wydawcom - kiedyś może to było 50-70%, teraz może zostało nam 10-50%. Ale nawet tego nie wiemy.
  3. mam projekt, w którym są nowe treści na zapleczach (kilka różnych stron) i niestety z 31 nowododanych podstronach 1 jest zaindeksowania. Dodam, że do indeksera było to wrzucone 6 maja, więc już prawie 3 tygodnie temu: a projekt dodany z tydzień temu, na 16 dodanych podstron do indeksowania - 10 dodanych. po mojej sytuacji i ogólnie historii użytkowania + przeglądając wątek. Mam wrażenie, że system czasem po prostu nie działa, procenty lecą w panelu wszystko niby jest OK, ale realnie po prostu nie działa. Potem system jest naprawiany i kolejne projekty już w miarę sensownie są indeksowane. Ale jak jakiś projekt trafi w "dziurę", to nawet nie ma o tym info / kredyty pobiera - a nic z tego nie wynika. Dobrze by było, by może sprawdzać poziom zaindeksowania i jeżeli nie osiągnie tych chociaż 30-50%, zwracać punkty kredytowe?
  4. branża niszowa 4 linki branża średnia 11.5 linka branża ciężka nawet do 18 linków
  5. 1. SEMstorm do ogólnej oceny widoczności i orientacyjnych pozycji + seo-stat.pl do mierzenia codziennych/szczegółowych zmian pozycji 2. MajesticSEO do szybkiej analizy podlinkowania 3. Zennoposter do automatyzacji powtarzalnych zadań zarówno webowych jak i na PC
  6. Minął tydzień, próba zaindeksowania podstron w 2 zapleczókach. 1 projekt - 0 stron zaindeksowanych, a z tych co było 1-2 wyindeksowało 2 projekt - na 10 podstron dodanych, chyba 1 zaineksowało, ale mam spore wątpliwości czy to zasługa indeksera, bo ogólnie ten serwis miał kilka zaindeksowanych podstron i po prostu dodatkowa się zaindeksowała. Delikatnie mówiąc szału nie ma, tym bardziej, że serwisy nie są jakieś spamerskie. A, że ogólny problem z indeksacją podstron jakiś jest, tyle, że ten system go niestety nie rozwiązuje. I teraz nie wiem, czy autor systemu zapyta mnie o to jakie konto, zrobi "czary mary" i zaindeksuje moje podstrony? Jeżeli tak by się stało, to z jednej strony plus, ale z drugiej o co z tym chodzi, że ktoś "ręcznie" ten system obsługuje?
  7. Wg. mnie problem jest dużo bardziej złożony. I może to być po prostu błąd w działaniu google, a jak nie błąd to po prostu jego złe/nieoptymalne ustawienie. Bo osobiście mogę potwierdzić, mam do czynienia z kilkoma stronami, które są poprawnie zbudowane, porządnie podlinkowane i nie mają jakiś dziwnych ustawień. Przykład strony, która ma mapę w GSC, klasyczną mapę "html" na stronie i na ok. 90 podstron ma 12 zaindeksowanych, przy czym przez ostatnie 3 mc site wzrósł z 8 na wspomniane 12 Dla kontrprzykładu mam testowe 10 domenek, z "lekko" uszkodzonym skryptem ogloszeń - efekt jest taki, że generuje ona tysiące prawie pustych podstron kategorii (bez contentu różnicującego), to są testowe domeny więc mają po 1-2 śmieciowe linki, jaki efekt indeksowania? Pierwsza śmieciowa baza ogłoszeń ma ponad 60 tys. prawie pustych podstron zaindeksowanych. Druga prawie 30 tys. podstron Dodam, że kolejne serwisy też mają od kilku tysięcy po kilkanaście tysięcy. I teraz jak się to ma do mocnego podlinkowania, unikalnych treści i ograniczonych zasobach dla danej strony. Google wsysa śmieci, a na porządne strony mu brakuje czasu. A tak serio, to wg. mnie starają się sztucznie rozwijane strony ograniczyć, czyli by ukrucić pisanie na blogach dziesiątek średniej jakości treści poradnikowej. Co teraz stało się tak powszechne, że Google chce to ograniczyć, ale z drugiej strony jest podatne na ekstremalnie proste i niedorobione "spamy".
  8. Dzień dobry, Chętnie nawiąże współpracę z osobą chcącą regularnie zdobywać linki. Na początku pełnopłatne zlecenie testowe, jeżeli wszystko będzie OK - również dla Klientów. Skąd chciałbym by pochodziły linki: - komentarze tematyczne na blogach Czego nie chcę: - zdobywa linków z otoczeniu spamu, tj. dziesiątek innych linków niezwiązanych z tematem Osoba, która pozyskiwała by linki, chciałbym by pisała merytoryczne treści min. kilkaset znaków. By dodawane komentarze / wpisy miały wartość merytoryczną. Chciałbym by osoba zdobywająca linki dostała wskazówki, wytyczne, podpowiedzi na starcie - ale by docelowo była samodzielna w wyszukiwaniu i zamieszczaniu treści wraz z linkiem. Podsumowując, osoba powinna mieć chociaż podstawową wiedzę o pozycjonowaniu, ale ważniejsze jest zaangażowanie i nie bycie "wypalonym linkbuilderem", który będzie na szybko zdobywać śmieciowe linki. Na starcie chciałbym pozyskiwać 10 linków. Czekam na chętne osoby z informacją o orientacyjnej cenie za taki wpis min. 350 znaków. Jak możemy się rozliczyć: - B2B - umowa przez serwis pośredniczący np. useme.eu Kontakt: punktseo.pl@gmail.com Moje dane:
  9. Kupiłem, pierwszy pakiet licencji. Jeszcze nim zacznę instalować, mam pytanie odnośnie ich funkcjonowania. Czy do poprawnego działania, one potrzebują stałej/okresowej komunikacji z "bazą"? Mam tu na myśli weryfikację licencji. I nie pod kątem crackowania itp. tylko pod kątem posiadania w przyszłości np. setki zaplecza, a: - wariant umiarkowanie pesymistyczny, masz awarię serwera z licencjami i nagle pada wszystkim zaplecze - wariant skrajnie pesymistyczny, za X lat zwijasz biznes / wyjeżdżasz / znikasz - serwer licencyjny znika, co się stanie z stronkami na tym CMS? Przeczytałem wszystkie informacje o CMS i póki co w teorii wygląda zacnie
  10. Czy jest opcja znalezienia/wyszukiwania copywriterów po specjalizacji? Wydaje mi się, że jeżeli już copywriterzy (przynajmniej większość) wybiera sobie to - to warto by było by po drugiej stronie można było sobie ich wybrać w zależności jaki się ma tekst do napisania a niekoniecznie przeklikiwać każdego co to sobie tam wpisał.
  11. Np. String escape -> Potem usunięcie zbędnych śmieci
  12. podeślij mi na punktseo.pl@gmail.com - ten szablon/fragment, postaram się pomoc
  13. Moja kolejna sugestia to dodanie opcji "wystaw ponownie". Jak miałoby to działać? - mamy ogłoszenia zarówno trwające jak i zrealizowane. I przy nich mamy przycisk "wystaw ponownie" - takie zlecenie jest dokładnie jeden do jednego kopiowane jako nowe zlecenie i jest na etapie: /campaign-my/create czyli wszystko jest wypełnione ustawione - w szczególności ta sekcja gdzie czasem jest sporo dodanych słów (poniżej screen). I na tym etapie mamy możliwość np. modyfikacji. Klikamy "Dodaj zlecenie" i w kilka sekund wystawiamy zlecenie którego pierwszy raz utworzenie zajęło nam kilka ładnych minut. Co Wy na to?
  14. Póki co jeszcze czekam - bo liczę, że za jakiś czas dostanę. Jak za kilka dni nadal nic się nie zmieni to się odezwę. Ale sugerowałbym jakieś systemowe działanie w celu przyspieszenia pisania (np. by można było po np. X dniach dla nienapisanych tekstów podnieść stawkę o np. 20%).
  15. Mam pewną uwagę, mam zlecenia gdzie mam w 1 ogłoszeniu np. 20 tekstów, każdy na inną frazę. Po tygodniu mam np. 17 tekstów napisane a 3 frazy nie leżą za bardzo piszącym i nie chcą pisać i takie ogłoszenie mi wisi - fajnie by było móc albo anulować to co wisi i nie jest realizowane. Albo jakaś opcja dodania kwoty do danej frazy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności