Skocz do zawartości

Bartman

Forumowicze
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Bartman

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Jak widać pan Prohost czuwa całą noc żeby odpisywać na forach i swoim klientom a pan slawek22 robi to dopiero po porannej kawie. I to jest ok. Na marginesie chciałbym wiedzieć ilu i jacy użytkownicy musieli się przenieść na inne serwery w związku z tym, że chcąc nie chcąc zapłaciłem w zeszłym miesiącu. Przy okazji proszę ich przeprosić i powiedzieć, że na prawdę nie chciałem, ale to przecież "Proste i logiczne." Jeszcze tylko o wskazówki dla użytkowników którzy jak to Administrator określił "nie ogarniają swoich skryptów" proszę, gdyż jedyną podaną mi statystyką, która mogłaby mi jakoś pomóc jest informacja w panelu sterowania, że największe zużysie procesora ma w udziale skrypt index.php . Równie dobrze ta statystyka mogłaby mówić - na twojej witrynie największe zużycie CPU mają ... skrypty twojej witryny, gdyż wszystko przechodzi przez index.php. No ale bardziej szczegółowych statystyk nie uświadczysz. achh... mam nadzieję, że każdy, kto to czyta powoli wyrabia sobie opinię o tej firmie, która zamiast dbać o klienta (nie chce, żeby za mnie rozwiązała ten problem, ale, żeby chociaż wskazała gdzie on TKWI) woli wyciągać od niego kasę, i żeby był nie zadowolony, ale czy warto dla takich sum?
  2. Nie jest to na pewno błąd, oznacza to na pewno, że w tamtej chwili procesy na Twoim koncie zużywało więcej niż 1 rdzeń procesora. Cytat ze strony Prohost.pl Nie ma nic mowy o 1% czasu pracy 1 rdzenia procesora. Czyli ktoś tu tnie w ch.... klienta. Mylisz się. Bardzo jasno, w coraz większej ilości firm i ofert zresztą, masz napisane za co płacisz, wszelkie parametry bezpieczeństwa są wyszczególnione. No właśnie zacytowałem takie "wyszczególnienie". Na marginesie: W tym wątku wypowiada się dużo osób powiązanych zawodowo z hostingiem więc naturalnie będą obstawali po stronie prohostu. Jakby poszli do sklepu i ktoś powiedział im, że muszą zapłacić za coś tam więcej o 10 zł też pewnie by się od razu zgodzili bo przecież "10 zł wielkie mi co". PODSTAWOWY BŁĄD W MYŚLENIU: O ile limity obciązenia mają uchronić innych użytkowników serwera przed przeładowaniem i dostępnością stron to: - mogę obciążyć na maxa serwer przez kilka dni w miesiącu a pozostałe mieć nieaktywne konto, pozostali użytkownicy będą mieli problemy przez te kilka dni z ładowaniem swoich stron, a na to już nie każdy może sobie pozwolić. - CO SIĘ ZMIENI JEŚLI ZA ZUŻYCIE PROCESORA DOPŁACĘ - POZOSTALI UŻYTKOWNICY I TAK BĘDĄ MIELI te "PROBLEMY" o których ktoś wspomniał. To przypomina historię kiedy P.K.P. wprowadziło opłatę za nadbagaż tłumacząc to, że jak ktoś wozi za duże torby to przeszkadzają one pozostałym podróżnym - tłumaczenie było na tyle bezsensowne, że przecież te same torby po opłaceniu ich miałyby już nie przeszkadzać? Na szczęście ówczesny monopolista wycofał się z tak bezsensownego przepisu, jak widać małe firmu z branży IT mogą się uczyć od państwowych molochów kolejowych. Ogólnie każdemu kto będzie chciał zdecydować się na tą firmę polecam kilkukrotne przeanalizowanie za i przeciw. Ja powoli się rozczarowuje tymi usługami - do tego dochodzą takie niedogodności jak konieczność downloadu całego backupu w jednym archiwum, które ma nie rzadko kilka giga, kiedy potrzebny jest tylko np. 1 mały plik. Zgadzam się, że obsługa jest szybka i odpowiada ekspresowo na pytania, ale co z tego, jak czasem nie chcą pomagać.
  3. Jasne Nie no to wyczerpująca informacja. Tym bardziej że zdażyło się, że wyświetliło liczby, których suma była większa od 100. Teraz pytanie czy to błąd czy ktoś tu przycina klienta? No ale czego się spodziewać "za paczkę fajek miesięcznie", no może poza rakiem krtani. Widze solidarność jednak istnieje między konkurencją. Czyli " Czego ten klient wymaga za takie pieniądze. Niech lepiej płaci i nie docieka i nie marudzi." Póki co klient nie ustala cen, tylko się na nie zgadza lub nie, a jeśli się zgadza to musi wiedzieć na co.
  4. Jak widać na przykładzie są bardzo użyteczne, szczególnie wartości 'inf'. To tak gdyby ktoś nie rozumiał poprzednich wartości tutaj jest klucz do ich odczytania. A czy to nie jest to samo co: "A czegoś ty się chłopie spodziewał za pareset złotych rocznie, no chyba nie że sobie niewielką stronę z forum i galerią postawisz". Nie chodzi o to żeby jeden użytkownik mógł zużywać limity wszystkich na serwerze, bo chyba tak niektórzy to rozumieją. Ważne jest żeby ten użytkownik wiedział za co płaci i co powoduje, że będzie musiał płacić więcej, bez tej informacji nie można nic zmienić.=, zoptymalizować przeanalizowac itd. Że też te firmy nigdy takich tekstów nie walą gdy dopiero rozpoczynają swoją działalność i jeszcze im zależy. Achh.
  5. Firmę Prohost uważałem za najlepszą i przez długi czas nie było z nią żadnego problemu. Po doświadczeniach z innymi firmami myślałem, że trafiłem idealnie, szybka obsługa i pomoc, nic tylko związać się z nią na stałe. Polecałem ją też znajomym gdyż byłem do niej przekonany. Niestety już tego nie mogę powiedzieć. Rozumiem, że firma chce zarabiać coraz więcej, ja płacę i zgadzam się w zamian za to co mi oferuje. Wymysł procentowych punktów CPU to jednak przegięcie. Bo i jak mogę sprawdzić czy plan hostingowy wystarczy na moją stronę jeśli czynnika nie da się w ogóle zmierzyć i jest podawany w % gdzie 100% zna tylko sprzedający, który równie dobrze może wpisać mi, że zużyłem 1500 100 900% pierwszego dnia - nie mam tego jak sprawdzić, jak to ma miejsce w przypadku transferu czy miejsca na dysku. Nie chce mi się też wierzyć w słowa pana Szymona Rybczyńskiego, że tylko 20 stron na jego serwerach przekracza limit zużycia. Moja strona to standardowe forum z galerią i liczbą odwiedzających nie przekraczających 1000 - mówiąc krótko nic wielkiego - okazuje się jednak, że pakiet Medium to na nią za mało i muszę dopłacać przynajmniej połowę. Hmm, widzę także że nie tylko mi się takie rozwiązania nie podobają a użytkownicy piszą, że po przeniesieniu do innej firmy ich strony nagle zaczęły zużywać dwa razy mniej punktów CPU. Jest to moim zdaniem rozwiązanie mające przynieść firmie więcej nowych klientów, którzy nie zdają sobie sprawy, ile będą płacić za hosting w rzeczywistości, a cena podawana w ofercie może być przez to niska. Dodatkowo od obecnych klientów zaczyna się pobierać opłaty i blokować konta wedle kryteriów, które nie da się zweryfikować a są głosy użytkowników, że są one przesadzone. Niestety nie wiedząc co działa nie tak nie jestem w stanie tego poprawić! A obecne statystyki w panelu są delikatnie mówiąc mało wartościowe z tego punktu widzenia. Swego czasu czytałem tylko pozytywne opinie o Prohost, ostatnio jest coraz więcej tych odradzających.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności