wykorzystywanie asymetrii wiedzy w zakresie pozycjonowania uznaję za nieetyczne...
i mogę potwierdzić case opisany powyżej odnośnie sklepu z aparatami cyfrowymi, (tylko w innej branży)
Uważam, że poniżej opisany sposób postępowania jest nieetyczny a firmy, nie tylko z branży pozycjonowania nie powinny tak postępować.
klient: chcemy "mocną frazę"
firma/osoba od pozycjonowania: nie, nie to zła fraza... moja wiedza, doświadczenie i w ogóle rekomendują zamiast 1 mocnej frazy takie:
"mocniejsza fraza z przymiotnikiem"
"najmocniejsza z mocniejszych fraz do wpisania"
"co by tu napisać mocna fraza"
.... i 20 jeszcze innych "niszowych fraz" wyglądających dla laika jako ok...
klient: w końcu to fachowcy a ja się nie znam ale słyszałem, że trzeba pozycjonować, wiedzą lepiej...
firma/osoba od pozycjonowania: załączam umowę do podpisu ceny promocyjne oferta ważna jeszcze 5 dni...
klient: no to biorę....
poszperałem w necie i to co znalazłem, może być pomocne w edukacji obecnych i przyszłych klientów SEO..
kiedyś aktywne było forum:
https://fakty-mity-seo.info/sunrise-system-opowiada-banialuki.html ://https://fakty-mity-seo.info/sunrise-...banialuki.html
ale od jakiegoś czasu jakoś dziwnie działa niby jest ale go niema...
https://www.google.com/support/forum/p/Webm...353b7&hl=pl
https://maps.google.pl/maps/place?cid=15022...=10&start=0
https://e-biznes.pl/2009/12/sunrise-system-...twem-fair-play/
https://berlinski.pl/pozycjonowanie-stron/p...bledy-klientow/
https://www.google.com/support/forum/p/Webm...f6628&hl=pl