Ręce mamy w tym momencie pełne pracy, ponieważ od przedwczoraj google zbanowało 3 nasze zakresy. Dwa zostały już podmienione, ale nad trzecim teraz pracujemy, a ponieważ nie było tam kilka proxy, to i zgłoszeń sporo napływa. Ciężko nam zatem odpowiadać w kilka minut od napłynięcia zgłosznenia. Telefon też dość często dzwoni i nie wszystkie połączenia są odbierane.
Mimo tego wszystkiego nie widzę jednak żadnego zgłoszenia "zamrożonego" i bez odzewu. Podaj mi nr tego zgłoszenia, to sprawdzę ponownie, czy i czemu nie dostałeś jeszcze odpowiedzi.
Przyznam, że ocenę jakości obsługi wystawiłeś dość srogą...
Znalazłem Twoje zgłoszenie i widzę, że wysłałeś je o 10:25, a odpowiedź otrzymałeś o 11:08... 40 min. oczekiwania na odpowiedź, to nie jest powód do tak ostrej oceny. Rozumiem jednak, ze możesz być przyzwyczajony do innych standardów.