mamoczy
Forumowicze-
Postów
141 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia mamoczy
Newbie (1/14)
32
Reputacja
-
mamoczy obserwuje zawartość editWEB Factory - CMS dla zaplecza , [SEO pomocnik] Nowy projekt narzędziami do SEO , Czy 2 strony pod Wordpress moga mieć jedną bazę i 7 innych
-
Witam właścicielkę sieci. @Ewa_webe Fajnie, że odniosła się Pani do kwestii najmniej istotnych - co jednak z resztą "zarzutów"? Właściwie prócz ciepłych słówek i zapewnień "jak to nie jest dobrze" i odbijaniu piłeczki w stylu "niczego mi nie udowodniłeś" - konkretów jakichkolwiek brak. Skrócę jak mogę: Program nie działa poprawnie, codzienne pady serwerów, brak monitoringu kluczowych parametrów, przeciąganie wypłat, masowe oszukiwanie partnerów, brak kontaktu. ciężko dyskutować z ogólnie negatywnym nastawieniem. Ależ ja mam wyjątkowo pozytywne podejście!, to ogół nie-działania WebePartners wywołuje niesmak delikatnie pisząc. Ba! nawet rzekłbym, że jestem wielkim entuzjastą WebePartners! Gdzie indziej upatrywać przyczyny iż będąc przez was oszukanym na śmieszną kwotę, która znikła z panelu po zgłoszeniu xx błędów - znów po przeszło trzech latach przysłowiowo "grzebię w g**nie" z nową szatą graficzną? Mogę zrozumieć, że znad księgowych papierów i raportów pracowników wszystko "wygląda dobrze". Partnerzy jednak widzą tylko zewnętrzne efekty działania programu, no może poza freelancerami, którzy jak sama Pani przyznaje bez wiedzy właściciela wykonywali zlecenia wymagające dostępu lub co najmniej specyfikacji całego programu. na bieżąco rozwiązuje zgłaszane problemy Szanowna Pani, to no.1 WebeBajek. Na zgłaszane problemy (nie)dostaje odpowiedzi: 30% "zupełny brak odpowiedzi" 40% "to wina sklepuX nic nie poradzimy" 20% "u mnie przecież działa" 10% "już działa" Inni partnerzy na forach podają podobne proporcje, z naciskiem na zupełny brak kontaktu.. systematycznie rozwija nasze narzędzia i cały system. Śmiechu warte doprawdy. Niestety wg. moich doświadczeń żadne narzędzie nie zostało rozwinięte ani poprawione! Zaś kluczowe funkcjonalności przestają ostatnio działać wcale! Marketingowe wybielanie przekroczyło właśnie linię zwyczajnego kłamstwa. dwukrotnie wdrożyliśmy zupełnie nowe panele wydawcy i reklamodawcy. Przedziwne bajdurzenie. Czy chodzi o nową skórkę? Programiści skopiowali stare błędy do "zupełnie nowych" paneli 1:1? Jestem w sieci od niemal samego początku, nie zarejestrowałem jednak tych rewelacji. Prace programistyczne trwają nieustannie. Ciekawe nad czym? Ze strony WebeBłedu: "Microsoft .NET Framework Version:4.0.30319", który poszlakowo potwierdza iż również od strony technicznej silnika od 2010 nic się zmieniło. Empirycznie zaś wystarczy nawet dzisiaj zalogować się do panelu pobrać WebeSklep czy podziwiać piękne iframe w "boxach reklamowych". warto byłoby przytoczyć jakieś konkrety Dokładnie! Konkretów w wątku padło aż nad to. Zamiast siląc się na słowne gierki 'wybielające" wizerunek powinna Pani podrzucić kontrargumenty. Mi nie przeszkadza że jeden czy drugi program późnił się z wypłatą kilka miesięcy, czy raz zdarzyła się awaria systemu na kilkanaście godzin. To są nagminne przypadki. Niech Pani podrzuci dane z changeloga "prac informatycznych widmo", wykres akceptacji i opłat w terminie poszczególnych programów a nade wszystko wyjaśni co jest przyczyną ciągłych padów serwera i "resetów" bazy danych... tak na początek. gdzie wszystkie funkcjonalności zostały ponownie uaktualnione Kpina. Parafrazując: ciężko dyskutować z właścicielką sieci afiliacyjnej, która usilnie od lat nie chce widzieć błędów w działaniu swojego programu, dodatkowo nie dba o komunikację z partnerami czy nawet działem programistycznym w swojej firmie. Pozdrawiam.
-
Od kilku miesięcy testuje ponownie ten system. Dorzucam więc swoje 3 grosze: Pady. Kilka razy w miesiącu pada zarówno system przekierowania linków jak i.. baza danych gdzie poprawne przekierowania są zliczane. Raz awaria trwała powyżej kilku godzin, te "codzienne" max 10 minut. Niemal wszystkie zgłoszenia problemów zbywane za pomocą metody SOA#1 Czas odpowiedzi na ticket supportu wynosi u mnie średnio tygodnia. Wypłaty. Uśrednione Akceptacja leadu przez sklep 30 - 90 dni Czas po wstępnej akceptacji 20 - 40 dni Oczekiwanie na przelew sklepu 20 - 30 dni Formalności z wypłatą max 7 dni. Przy zebraniu minimum do wypłaty: co najmniej 3 miesiące. Mam nadzieję, że ominą mnie przygody opisane przez kolegów wyżej. Dotychczas zdążyła się tylko 1 reklamacja (anulowanie prowizji: przy okazji kodowanie z BOM erroru: P?atno?? PayU [anulowana]), przyznam, że akceptacja kilku prowizji niebezpiecznie się przeciąga (powyżej 6 miesięcy!). Programy Jest ich faktycznie sporo, szkoda że zdecydowana większość sklepów delikatnie mówiąc - nie reprezentuje poziomu żadnego - co przekłada się zaledwie na znikomą konwersję. Prócz padów, dziwnych błędów, długiego przekierowania - w dodatku zliczanego flashem(!) irytuje rotacja sklepów. Niemal co tydzień do systemu z wielkim szumem dodawane jest nawet kilka nowych sklepów. W tym samym czasie jednak wycofywana jest podobna ilość. Czasem najwyraźniej bez wiedzy właścicieli. Zresztą kwiatków jest więcej, przykładowo: zmiana struktury url, zmiana całego silnika sklepu, przeniesienie sklepu pod nową domenę bez przekierowania. Nikt takich "szczegółów" nie pilnuje. Powiadomień email o promocjach z danego sklepu z powodu błędu w panelu nie można wyłączyć, natomiast nie dostaniemy żadnej informacji, że sklep jaki promujemy został usunięty z programu, czy wydawca wyłączył chwilowo swój program (WTF?). Szanse na poprawę? Bez programisty są zerowe. Najwyraźniej nowa na pokładzie - Pani Katarzyna stara się dzielnie ratować sytuację wizerunkową na forach branżowych i kwestie kontaktu via tickety. Niewiele się to jednak zdaje gdy faktycznie nie ma nikogo do obsługi informatycznej programu. Dorywczo zaś szukane są osoby na portalach freelancerskich(!) do poprawienia rażących błędów zgłaszanych lata temu. Powstrzymałem się w tym miejscu od komentowania takiej polityki. Odnośnie lat - nie ma komu nawet zmienić w stopce daty 2009 - 2015. A nawet przeglądnąć CMSa gdzie jeszcze do niedawna widniały smaczki "wstaw tutaj opis pola". Kiepsko jak na 6 letni projekt. Wydaje się, że gdyby nie nokaut, który dostarcza leady projektowi, nie mieli byśmy już dawno o czym rozmawiać. TLDR; Podsumowując: - Dziesiątki błędów nie poprawionych od lat. - Brak opieki informatycznej, nic nie jest naprawiane na bieżąco. - Liczne pady serwera, serwera bazy danych, błędy w zliczaniu statystyk(!!) - Tragiczny support tradycyjna drogą. - Wypłaty leadów najszybciej co 3 miesiące. - Akceptacja leadów trwa nawet kilka miesięcy (!) + 6 lat na rynku + Sporo ciekawych programów. - Spora rotacja programów. (uniemożliwia skuteczną promocję) - Średnie prowizje (w porównaniu z innymi systemami). - Brak monitoringu zasobów. (dostępności, linków, poprawności przekierowań, działania sklepów...) "Coś tam" da się zarobić, a nawet (w zależności od programu) wypłacić - ryzyko zamrożenia wypłaty na kilka(naście) miesięcy jednak skutecznie odstrasza. Sam program nie rokuje najlepiej, ostatnie działania przypominają bardziej malowanie trupa niż faktyczny rozwój czy reakcję na wielokrotnie zgłaszane problemy. Miałem jeszcze dopisać o infrakstrukturze w nazwa.pl i potworku "webeshop" ale sobie daruje. Oczywiście zachęcam do przetestowania programu samemu.
-
Działa, w podglądzie crona przez przeglądarkę widać ładnie w jaki sposób. Wpis wyszukuje zadeklarowaną nazwę pluginu w wyszukiwarkę w panelu WP. Jak podacie nazwę pluginu inną niż "wyświetla się" po zainstalowaniu - to jej nie odnajdzie i nie aktywuje. Podobnie gdy nazwa zdefiniowana jest w stylu "Nazwa Wtyczki 1.2.543c" - dodatkowo coś blokowało wysyłanie gdy tak nazwany był .zip wtyczki. Generalnie Wpis to kombajn z ponad setką opcji, który po prostu wymaga kilkugodzinnego przeklikania wszystkich konfiguracji i opcji. Mi najwięcej problemów sprawiały.. wzajemne blokady serwerów po IP - jeżeli coś "magicznie" nie działa to warto sprawdzić czy daną stronę serwer z Wpisem może pobrać metodą file_get_contents. W zasadzie w przypadku Wpisu trzymanego na sharedzie sprowadza się to do prośby o odblokowanie IP każdego używanego konta hostingowego z Wordpressem gdzie chcemy wykonać czynności, które nie są robione curlem/xmlrpc.
-
@Oka a co z bloggerem? Ten nowy oauth rozpracowany już w innych softach.
-
admini nie potrafią skutecznie zbanować od roku firmy oszukującej ich bota: s**tom, a zaindexowane 404 to (przynajmniej u mnie) ponad połowa wszystkich linków.. [*]
-
czy będzie w tej aktualizacji już możliwość instalowania własnych wtyczek i szablonów?
-
jak w instrukcji: odpalaj crona przez przeglądarkę + plugin reload every.
-
może chociaż online mu się uda to odfiltrowanie: textmechanic.com
-
@up raczej zwyczajnie sam przeszedłeś z linka aktywnego w panelu, a blogspot Ci pokazał najnormalniej w świecie stronę referującą - domenę seomatik.pl
-
Ogólnie jestem otwarty na propozycje rozwoju funkcjonalności. Mam nadzieję, że to odróżni soft od konkurencyjnych softów SEOadmina i Kielskiego (: Zapowiada się świetnie. co z możliwością sterowania układem uri można ustawić w statystykach automatyczne usuwanie/deaktywacje strony np dla site=0?
-
mi się zdarzyło zgłosić cwaniaków co serwowali linki tylko botowi seomatika, co do "jakości stron" to sporna sprawa, ale sorry strony jakie widziałem ostatnio to agregatory wp-robot zbierające aukcje z ebaya zaś linki serwujące na 404 - to pod żadną definicję "jakości" nie podchodzi - wykorzystują jedynie słabości seomatika. Ale to i tak nic w porównaniu co się dzieje gdzie indziej (:
-
Oka, a obsługa customfields też będzie?
-
jako "stary" email wystarczy podać dowolną skrzynkę yahoo. Czasem przy pomijaniu weryfikacji sms gmail oferuje wysłanie pocztóweczki i faktycznie innej opcji założenia email nie ma, a ze skrzynką yahoo przechodzi. Ktoś wie od czego to zależy?