firmy krzaki to ogólnie niepewna sprawa zwłaszcza przy kontaktach poprzez sieć. Każda firma ma adres i musi go podawać.
Natomiast, wykłady o "szanowaniu własnych adresów email" wydają mi się przegięciem z reklamowego punktu widzenia- chocby podświadomie, ale nikt nie lubi jak go się poucza
Fotki i stanowiska IMO sprawdzają się tylko jeśli podany jest kontakt na konkretną osobę. i jeśli tych osób jest wystarczająco dużo ) Albo jedna która zajmuje się tylko kntaktami z klientami, bo troche mało profi jest jeśli się poda namiar na człowieka który po odebraniu telefonu powie "a wie pan, ja sie na tym nie znam akurat, to ja dam kolege"
Ogólnie uważam że nie należy przesadzać z podawaniem ręki klientowi- np. działy takie jak "po godzinach" czy "co robimy w czasie wolnym", jakie widziałem na kilku firmowych stronach, to IMO kalka z amerykańskich sajtów, która na polskim, przesiąkniętym instytucjonalizmem gruncie się nie przyjmuje, raczej daje efekt odwrotny.