Skocz do zawartości

boras86

Forumowicze
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

1436 wyświetleń profilu

Osiągnięcia boras86

  1. Witajcie, mam pewien problem i dylemat jednocześnie. Próbuję podejść do optymalizacji pod kątem SEO strony naszej firmy świadczącej support IT. Na początku strona była onepagem, potem pojawiły się jakieś pojedyncze podstrony bez większego przemyślenia pod kątem SEO. Finalnie w zupełnie naturalny sposób wszystko co się wokół naszej branży i treści na stronie kręciło (frazy) zaczęły kierować w zasadzie w 95% na stronę główną - od obsługi informatycznej, przez wszelakie wdrożenia po audyty i tworzenie oprogramowania. Chcąc poprawić sytuację przygotowaliśmy kilka dedykowanych podstron gdzie powyciagaliśmy m.in. temat bezpieczeństwa i audytów, wdrożeń MS365, zakupów i finansowania sprzętu, tworzenia oprogramowania itd. Jedna jedyna podstrona (najważniejsza), która nie daje rady się "odczepić" od strony głównej to podstrona dot. obsługi informatycznej/outsourcingu IT. Po wielu próbach działania on-page w 50-60% wyszukiwań na wyższej pozycji lub tylko pojawia się strona główna, która została na ten moment jest zoptymalizowana pod frazy: firma it/usługi informatyczne. ... i teraz do dylematu. Po poszperaniu w necie i rozmowie z ChatGPT pojawiła się teoria że hasła usługa informatyczna i obsługa informatyczna lub usługi IT i obsługa IT to frazy dla googla tak bliskoznaczne, że google w pewnym sensie jest w stanie je "traktować zamiennie". Nie potrafię jednak nigdzie jednoznacznie tego stwierdzić. W związku z tym mam pytanie do Was czy tak jest, że grupy fraz dedykowane dla kolejnych podstron muszą ewidentnie się od siebie różnić konstrukcyjnie i znaczeniowo czy to nie jest tak? Ewentualnie znając w sumie sedno problemu jak podejść metodycznie do poprawy tej sytuacji? dziękuję
  2. Dziękuję za Twoją odpowiedz. Niestety być może przez swoje nieobycie w temacie SEO nie rozumiem zbytnio podejścia, które opisujesz. Zrozumiałem to tak, że można spokojnie frazy z innych stron powielać w aktualnościach nasycając nimi treść, ale ubierać je w wewnętrzne linki (co jak zrozumiałem przekieruje ich moc do wskazanych lokalnych destynacji). Miałoby to jakiś sens tylko co z tym podstawowym zadaniem tych dodatkowych stron, które przede wszystkim miałyby egzystować w SERPAch na jakieś sensowne słowa kluczowe (czyli te które aktualnie mam już "wykorzystane"), by przyciągać odwiedzających na moją witrynę? Dziękuję
  3. Witajcie, mam pytanie ponieważ mam pewne obawy odnośnie rozpoczęcia publikacji newsów/artykułów na stronie WWW firmy usługowej, która ma ok 15podstron (dot. konkretnych usług). Każda z podstron jest powiązana z 2-3 głównymi słowami kluczowymi oraz 2-3 słowami bardziej niszowymi. Daje to w rezultacie ok 80-90 słów kluczowych na witrynę co w zasadzie wyczerpuje wszystkie sensowne słowa kluczowe dla mojej branży (tak mi się wydaje). Teraz pojawia się pytanie, jak projektować artykuły pod kątem słów kluczowych, by nie "skanibalizować" właściwych stron "produktowych" (z opisem konkretnych usług)? Szczególnie, że docelowo chciałbym ich napisać co najmniej 20-30 i licząc choćby po 1-2 słowa kluczowe na każdy artykuł to należałoby "dopchnąć" do puli całej witryny ok 50 słów. Bardzo dziękuję za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności