@AnmatoNo dobrze, ale linki https:// czyli jak je nazywasz osłonowe jakąś moc przenoszą. Widać to po dużych brandach, która mają dużą ilość takich linków i później wystarczy im dobrze zoptymalizowana podstrona, żeby się wbić do TOP. Rozumiem, że bardziej Ci chodzi o stosunek anchorów, żeby nie otrzymać filtra algorytmicznego?
Czyli linki z https:// są w mniejszym stopniu brane pod uwagę przy maskowaniu anchorów EM. Przykładowo jeżeli wcześniej stosowało się 95% anchorów z https:// i miało się 5% EM to te 95% zapewniało odpowiedni stosunek jakiego oczekuje algorytm. Przy ich zignorowaniu podczas rozkładu anchorów jak na tacy wychodzą nam anchory sprzedażowe, których używamy. Jeżeli po zignorowanieu linków https:// zostaje nam 1 anchor to jak na dłoni widać, że są to linki zamieszczone celowo. Natomiast jeżeli w pozostałych 5% mamy 50 różnych anchorów wychwycenie tego nie jest już takie proste.