No właśnie, mam pomysł na nową funkcję w serwisie
Zakładka, a w niej dwie inne: dla kupującego i dla sprzedawcy. Sprzedawca ma panel dodawania tekstu, gdzie może ustalić cenę brutto (zawierającą w sobie stałą prowizję za pośrednictwo, np. 5% - dzięki czemu z góry wie, ile kupujący zapłaci za tekst). 1) Sprzedający wrzuca tekst, 2) w serwisie zostaje wygenerowany kod, który następnie sprzedawca przesyła kupującemu. Kupujący w swoim panelu ma okienko do 3) wpisania kodu. Po zatwierdzeniu wyświetlają się ogólne informacje o tekście (ile znaków, temat) i 4) "Dodaj do koszyka".
Żadnego sprawdzania unikalności, jakości tekstu; po prostu stała prowizja za pośrednictwo pomiędzy copywriterem i nabywcą, którzy znają się poza serwisem i jedynie chcą rozliczyć się "na fakturze". Wówczas ja nie musiałbym korzystać z pomocy firmy znajomego, a i Sindirius i inni copywriterzy też pewnie chętnie skorzystaliby z takiego rozwiązania
Ok, to czekam na kubek za "innowacyjność"