Skocz do zawartości

seoskryba_pl

Forumowicze
  • Postów

    518
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O seoskryba_pl

  • Urodziny 11.05.1983

Contact Methods

  • Website URL
    https://pawelgibek.pl

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Swarzędz

Ostatnie wizyty

12168 wyświetleń profilu

Osiągnięcia seoskryba_pl

  1. Przygotuję dla Ciebie merytoryczne, angażujące, zoptymalizowane pod kątem SEO i rankujące w Google: - wpisy na firmowego bloga, - teksty na stronę sprzedażową, - artykuły sponsorowane do publikacji w zewnętrznych serwisach, - opisy produktów/kategorii do sklepu internetowego. Piszę na różne tematy. Moją specjalizacją jest motoryzacja, zdrowa żywność i kulinaria. Stworzę dla Ciebie content plan. Pomogę w wyborze słów kluczowych. Pisałem m.in. dla: - firmy oferującej leasing oraz wynajem długoterminowy pojazdów, - firmy prowadzącej ogólnopolską sieć serwisów ogumienia oraz drobnej mechaniki, - towarzystwa ubezpieczeniowego (artykuły na firmowego bloga o tematyce motoryzacyjnej), - dealera Skody (treści na landing page), - sklepu online z żywnością ekologiczną (opisy kategorii + artykuły na bloga), - sklepu online z prezentami (opisy kategorii), - serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi (opisy kategorii). Do optymalizacji treści używam Contadu. Potrafię obsługiwać Surfera. Moje portfolio i cennik znajdziesz na stronie https://pawelgibek.pl. Masz pytania? Napisz na copy@pawelgibek.pl.
  2. Orientuje się ktoś ile wynosi prowizja GT doliczana każdego tekstu wrzucanego przez Copy? Mam do dodania trochę tekstów (precle, zaplecza, opisy do katalogów) i chciałbym jakoś rozsądnie skalkulować ceny sprzedaży.
  3. Wiem, rozumiem...ale niestety tylko radykalne posunięcia mogą zmusić: A. Zleceniodawców do modyfikacji kryteriów zlecenia (zmiana długości zamawianych precli lub zlecenie ich, ale jako tekstów zapleczowych), B. TB do zmiany stawek za teksty najniższej jakości, a mianowicie wprowadzenie widełek cenowych w obrębie jednej kategorii (im dłuższy tekst preclowy tym wyższa stawka za 1000 zzs). To jest zamknięte koło (copywriterzy realizują więc zleceniodawcy zlecają) i tylko jego przerwanie może doprowadzić do powolnych zmian. Przyznam szczerze, że to bardzo idealistyczna wersja... Niestety zawsze znajdą się "sezonowcy", którzy wezmą wszystko i tym samym będą działać na szkodę innych...
  4. Zgadzam się w 100%! To najprostsza metoda na uniknięcie potencjalnie problematycznych zleceń z kategorii precli... Zresztą w przypadku zapleczówek również można zastosować podobny schemat. Jak dla mnie jeśli precel ma mieć ponad 2000 zzs to jego napisanie będzie dla mnie mniej opłacalne aniżeli stworzenie 3 precli po 1000 zzs. I każdy powinien zadać sobie jedno, zaj....e ważne pytanie: "Przy jakiej długości precla zaczynam mieć problem z jego napisaniem bez zbytniego zastanawiania się i bez wspomagania się wiedzą z Internetu". Uwierzcie, napisanie 10 precli po 1000 zzs zawsze zajmie Wam mniej czasu niż napisanie 1 precla o długości 10000 zzs. Sam serwis TB nie jest w stanie odrzucić takich zleceń z przyczyn czysto biznesowych. Takie zlecenia mogą wyeliminować sami copy NIE PRZYJMUJĄC ich Dziękuję, pozdrawiam
  5. Jest OGROMNA różnica, jeśli chodzi o trudność pisania, między preclem na 1000 zzs a preclem na 4500 zzs. Polecam wybrać np. frazę MIKRODERMABRAZJA KATOWICE i napisać precle o długości 1000 zzs oraz 4500 zzs (oczywiście bez wartości merytorycznej). No bo ileż można lać wodę...
  6. Nic nie "wchodzi" Nawet piękny Cristiano nie pomógł Jak żyć...???
  7. Dobra rada...w przypadku tego typu tekstów naucz się pisać szybko i ogólnikowo... Cały opis buduj wokół..."szeroki wachlarz usług", "wieloletnie doświadczenie", "wykwalifikowana kadra", "długa lista realizacji" oraz "100% zadowolonych Klientów"... Sprawdza się w przypadku każdej branży. To TYLKO opisy do katalogów. Proste, słabo płatne teksty...tutaj nie ma miejsca na zagłębianie się w specyfikę branży... Nie warto...
  8. Błędne koło...Myślałem, że od razu po wprowadzeniu i zaakceptowaniu przez Moderatora zlecenie trafia do ogólnej puli dostępnej dla Copy.
  9. W sytuacji kiedy Zleceniodawca ma z góry ustaloną stawkę za tekst to kombinuje tak, aby za narzuconą cenę kupić jak najlepszy towar (w tym przypadku stara się kupić teksty na zaplecze zlecając precle itd.). Problem jest moim zdaniem nie do ruszenia dopóki ktoś będzie takie zlecenia realizował...czyli jest nie do ruszenia;) Jedyną szansą jest bardziej restrykcyjna moderacja treści zleceń lub opcja umożliwiająca odesłanie przez Copywritera zlecenia do moderacji jeśli zauważy on, że zlecenie łamie postanowienia regulaminu/wytyczne.
  10. Moim zdaniem to tylko pozory. Teraz zamiast precli za 0,50-1,0 zł zamawia się teksty zapleczowe w cenie precli...bo tak to często wygląda na platformach. Ktoś zleca precla, ale już lista wytycznych/wymagań bardziej pasuje do zaplecza bądź tekstów na stronę docelową... P.S. Rzeczywiście ceny na Allegro poszybowały do 2 zł/1000 zzs:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności