Skocz do zawartości

dziki_rysio_997

Forumowicze
  • Postów

    899
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Ostatnia wygrana dziki_rysio_997 w dniu 14 Września 2021

Użytkownicy przyznają dziki_rysio_997 punkty reputacji!

Contact Methods

  • Website URL
    https://clusteric.com/

Profile Information

  • Gender
    Male

Ostatnie wizyty

12013 wyświetleń profilu

Osiągnięcia dziki_rysio_997

  1. Chciałbym Was serdecznie zaprosić na drugą edycję CONTFERENCE. Zaczynamy już w czwartek o 18:00! Myślę, że mamy świetnych prelegentów. Pierwsza edycja była bardzo dobrze przyjęta i zgromadziła uczestników z 62 krajów! ? Wygenerujcie bezpłatne bilety na: https://contference.com/
  2. Jeśli podobały Wam się nasze webinary, to teraz mamy dla Was coś extra. ? W dniach 9-11 lutego odbędzie się (online) CONTFERENCE #1. Na naszej konferencji usłyszycie 12 ekspertów z najwyższej półki. Prezentacje będą w języku angielskim, nie przegapcie! Mamy pulę darmowych biletów, nie zwlekajcie z rejestracją! ? https://contference.com/
  3. Cześć wszystkim. Założyłem wątek z bardziej "profesjonalnego" konta, ale chyba wypada powiedzieć, że jestem jedną z osób odpowiedzialnych za powstanie CONTADU. Zachęcam do zapoznania. Tylko nie kupujcie teraz! Za kilka dni mamy Black Week i duże promo dodatkowo połączone z wprowadzeniem do naszego edytora wsparcia w postaci AI (GPT-3).
  4. Nareszcie! Z przyjemnością ogłaszamy zwycięzców naszego konkursu na optymalizację! Gratulujemy i dziękujemy wszystkim, którzy wzięli udział!
  5. Drodzy Użytkownicy, Serdecznie zapraszamy Was do udziału w konkursie na najlepsze optymalizacje z CONTADU! O samym narzędziu napiszemy więcej za kilka dni, ale już dzisiaj zachęcamy Was do uruchomienia jednego z modułów. Warunki Konkursu „Wakacje z CONTADU” Przełamując wakacyjne rozluźnienie, serdecznie zapraszamy do konkursu w którym najważniejszą nagrodą są wyższe pozycje w Google, dzięki którym uzyskacie wzrost ruchu i sprzedaży. Z naszej strony, motywacją do zabrania się do planowania i optymalizacji treści, od zaraz, są: Nagroda główna: dostęp do CONTADU, plan Business, lifetime Nagrody dodatkowe: dostęp do CONTADU, plan Agency, roczny dostęp do CONTADU, plan Business, roczny dostęp do CONTADU, plan Freelance, roczny Wybór wygrywających: Z nadesłanych formularzy wybierzemy te zgłoszenia gdzie przyrost pozycji, stopień optymalizacji treści w CONTADU oraz dopasowanie do intencji będą największe. Zgłoszenia przyjmujemy do 22.08.2021. Ogłoszenie wyników 27.08.2021. Dowiedz się więcej i dołącz do rywalizacji! Organizator konkursu: Conti sp. z o.o. NIP: 9223061598
  6. Ruszyliśmy już z promocją na Clusteric Auditora - będzie trwała do poniedziałku (Cyber Monday) włącznie! 50% na licencje i aktualizacje! ? Zapraszamy! Jeśli macie pytania - zapraszamy: contact [małpa człekokształtna] clusteric.com Ceny licencji zostały obniżone o 50%, licencje kosztują odpowiednio: - AGENCJA: 714.50 zł (było: 1429 zł) - KONSULTANT: 329.50 zł (było: 659 zł) - WŁASNY BIZNES: 179.50 zł (było: 359 zł) Również o 50% zostały obniżone koszty aktualizacji i danych premium, użytkownicy powinni mieć linki do przedłużeń w mailingu. Jeśli ktoś nie dostał, proszę o kontakt. Sprzedaż będzie realizowana przez: NanoMedia Damian Kiełbasa (NIP: 9222828810)
  7. Powiedzmy sobie szczerze: prawie wszystko zależy od łaski lub niełaski Google. Możliwości "kombinowania" z zapytaniami/nagłówkami są dość ograniczone, bo i tak trzeba w końcu wysłać zapytanie z adresu o geolokalizacji gdzieś w dżungli, by sprawdzić czy fryzjer z Nowego Sącza jest widoczny w Google. Chyba nie ma wątpliwości, że rozpoznawanie "podejrzanych" zachowań nie jest rzeczą trudną, bo jakie jest prawdopodobieństwo, że "normalny" użytkownik: - jest zlokalizowany w Boliwii, ale tłucze request za requestem do google.pl i innych wersji (najlepiej jednocześnie) - oczywiście przy tym stosuje operatory, nie używa suggesta, nie pobiera nic poza czystym HTMLem, często nie przesyła Cookie czy używa "dziwnych" nagłówków albo ściąga od razu 100 wyników w jednym zapytaniu dodając odpowiednie parametry i pewnie jeszcze sporo by można było wymieniać. Wygląda na to, że zdarza się, że: - niektóre proxy można w krótkim czasie "wyssać" do końca robiąc dość sporo zapytań (czyli nieco inne użycie, niż monitoringi, które raczej robią zapytania "oszczędnie"), o czym już kilka osób pisało; czyli prawdopodobnie chodzi o maksymalne wykorzystanie proxy w krótkim czasie do momentu jego zbanowania lub propagacji informacji o banie (co zdaje się jako tako działa w harvesterach) - użycie publicznych proxy o geoip USA i requesty do google.com są traktowane "łagodniej" - co chyba nikogo nie dziwi specjalnie Google zdaje się po prostu realizować kolejne etapy strategii - przez pewien czas przyzwalając na "tanie" praktyki i budując wokół siebie rynek, zakorzeniając w mózgach przedsiębiorców potrzebę istnienia w wyszukiwarce, a teraz stopniowo podnosząc koszty pozycjonowania przeciąga ich na "swoją stronę". A przy okazji tną koszty związane z podawaniem wyników dla nietypowych zapytań. Trudno się temu dziwić.
  8. Co do tego, co widać w Majesticu - kiedy "wyciąłeś" jego roboty? Bo równie dobrze roboty Majestica mogły już przejrzeć Twoją stronę na wylot, a teraz pokazują to, co zebrały wcześniej. A czy w Majesticu przestaną pokazywać informacje o Twojej stronie po jej ponownym odwiedzeniu (i czy wywalą to od razu) - niech się wypowie ktoś, kto to sprawdzał na własnej skórze. Nie sądzę, żeby to było sensownie wykonalne inaczej, niż wymieniając User-Agenty i zakresy IP dla konkretnych botów. Gdybyś chciał na tej podstawie jawnie "dopuścić" tylko roboty Google'a to wyciąłbyś użytkowników, którzy też jakieś tam User-Agenty i IPki mają. Od biedy można jawnie wyciąć te lepiej znane po User-Agent i IP, a te mniej znane po User-Agent zawierającym np. bot, spider, crawler itd. (dopuszczając jawnie User-Agenty robotów Google'a). Ale nie wiem, czy warto się w to zagłębiać. Jeszcze inaczej można poza jawnym wycięciem tych najpopularniejszych dopuszczać tylko określone User-Agenty odpowiadające przeglądarkom, ale moim zdaniem nie warto, nie mówiąc już o tym, że niechcący można stracić jakąś część "niestandardowych" użytkowników.
  9. Ode mnie coś nieco innego. Nie jest to film fabularny. Polecam jako odskocznię od codziennego pośpiechu. (film jest podzielony na części, linkuję do pierwszej).Więcej na temat autora: https://en.wikipedia.org/wiki/Richard_Proenneke
  10. Dzięki za info! Faktycznie nieźle to wygląda.
  11. Czy mógłbym zapytać (o ile to nie tajemnica), ile domen w systemie to domeny główne, a ile jest subdomen? Nie myśleliście może o tym, by na wykresach rozbić ilość domen w systemie? Np. na: - domeny .pl - domeny .eu - funkcjonalne - regionalki - subdomeny (razem lub rozbite) - ...
  12. Co macie na myśli? W jakiej kolejności są iterowane serwisy podczas sprawdzania SITE? Według nazwy domeny (co jakąś niezłą losowość nawet by dawało), według id w systemie, bardziej randomowo? Można świadomie na to wpływać (z punktu widzenia użytkownika)?
  13. Posługując się średnimi to system zauważa po 3 dniach, oznacza takie domeny aby i użytkownik miał tego świadomość a po 24h rozpoczyna deaktywację. A czy nie dałoby się tego czasu przedłużyć z 24h do 48h? W pechowej sytuacji duża ilość stron może polecieć np. na początku weekendu i jeśli zostanie to szybko zauważone przez system (pechowa zbieżność, ale całkiem prawdopodobna) to prawie nie ma możliwości zareagować. Przypuszczam, że większość wynajmujących ma jakiś bufor punktowy, ale w krytycznej sytuacji mogłoby być konieczne dodanie nowych domen do systemu czy choćby nawet kupno punktów, by utrzymać ciągłość przelewów.
  14. Dzięki, No właśnie ciekawi mnie oficjalne stanowisko i dokładna wartość (przy założeniu, że dostaję bana i pechowo system od razu złapie taką informację). "Przezornego..." i tak dalej...
  15. Mam jeszcze jedno naiwne pytanie, na które nie znalazłem jasnej odpowiedzi. Załóżmy, że serwisy dodane przeze mnie do Gotlinka dostają masowego bana w Google. Ile czasu mam na reakcję (czyli np. dodanie serwisów z "rezerwy" do systemu) od momentu zauważenia wyzerowania site przez system?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności