Skocz do zawartości

ArtPro

Forumowicze
  • Postów

    57
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ArtPro

  • Urodziny 25.02.1984

Contact Methods

  • Website URL
    http:///

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Warszawa
  • Interests
    Głównie motoryzacja, sport.

Osiągnięcia ArtPro

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Zamieszczę artykuły pisane ręcznie, z zdjęciami, sensowne, ponad 2000 znaków, unikalne. Tematyka - motoryzacja. Czekam na kontakt właścicieli zadbanych precli . Pozdrawiam Artur
  2. Ke? Strona tematyczna -> ciekawa treść -> linki do tej treści z keywordsami-> ludki widzą w wszukiwarkach coś co ich może interesować-> jakaś tam oglądalność -> adsense Czego nie rozumiesz?
  3. Panowie ( i Panie) , mam pytanie. Otóż zbudowałem sobie zaplecze tematyczne w jakiejś tam ilość x na jakiś tam ip ilości y . Cały czas w międzyczasie coś tam dokładam, tymniejmniej jeszcze nie linkowałem z niego. Moje pytanie brzmi jakie macie spostrzeżenia odnośnie linkowania, czy pomiędzy: jeżeli zalinkuje teraz do strony docelowej z zaplecza (bez odpowiedniej ilości linków do zaplecza czyli zaplecze pr -> 0 ) ale będe linkował do zaplecza sukcesywnie a zalinkowaniem do moiej strony docelowej dopiero po jakiejś tam ilości linków i zaideksowaniu zaplecza , isteniej istotna różnica np po 3 miesiącach gdy liczba linków będzie w obu przypadkach taka sama? Druga kwestja czy linkowanie key wordsami do zaplecza można jakoś ciekawie wykorzystać ? Rozumiem że adsense , ale chodzi mi bardziej pod kontekstem strony docelowej? Trzecia kwestja czy zaplecze linkujecie ręcznie czy systemami i jakie spostrzeżenia? Wystarczą mi jakiejś podpowiedzi, nie potrzebuje gotowych rozwiązań , ale jakby ktoś był skory podpowiedzieć
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności