Mam podobną sytuację. Kwota 4 cyfrowa więc mam lekką sraczkę Konto w PLN. Informacja, że kasa wyszła 21 jest w panelu. Pieniędzy nadal nie widzę na koncie (mBank). Napisałem do supportu i otrzymałem odpowiedź:
Dostałem odpowiedź z supportu w sprawie braku pieniędzy na koncie:
Witamy Panie *******,
Dziękujemy za wiadomość.
Niedawno, jak zapewne Pan pamięta, pańskie konto zostało przemigrowane na nową platformę płatności EFT. Ta forma płatności wymaga od 4 do 10 dni na zrealizowanie przelewu.
Więcej informacji można znaleźć w tym artykule pomocy.
https://support.google.com/adsense/bin/answer.py?hl=pl&answer=65090&topic=1316579&parent=1250105&rd=1#3
Na chwilę obecną mogę tylko przeprosić za niedogodność i poprosić o cierpliwość.
Gdyby jednak należność nie dotarła z dniem 1.05.2013 proszę odpisać na tego maila i rozpoczniemy dochodzenie z bankiem.