Witam, Jestem nowym użytkownikiem wiec proszę hejterów o wyrozumiałość. (pozycojnerów poniżej 18 roku życia proszę o nie czytanie dalszej części)
Prowadzę stronę porno której linka nie mogę podać ze względu na regulamin forum mam na niej mocne skoki przez 3tyg 2000 pv dziennie potem 20000 przez miesiac potem znowu 3tyg 1500pv i znowu 15000pv dziennie. Oprócz kilku katalogów i zapleczy web 2.0 (prawie pustych i świeżych) nie mam prawie linków. Używam narzędzi MOZ.com do badania swoich postępów SEO i linkowania. Jeżeli ktoś używa to wymienię: moja domena ma DA:20 PA (na sg):33 mR:4.73 alexa poki co widzi 12 linków wiec niewiele. Nie mam wysokich aspiracji póki co w związku z tym. Cały czas celuję na słowo kluczowe "cipki" więc ambitnie...
Pisząc tego posta nie oczekuję pomocy w pozycjonowaniu ;D. Zastanawia mnie jednak dlaczego pornoorzel (jak wpiszecie powyższe słowo kluczowe w google to wam powinien wyskoczyć na pierwszym miejscu) ciągle jest na pierwszym miejscu (przynajmniej od 4 miesięcy kiedy zacząłem się tematem interesować i tworzyć własną stronę) przeanalizowałem SEO tego porno orła i strona jest całkowitym przeciwieństwem wytycznych dla webmasterów:
- spamuje słowami kluczowymi
- brak treści (choć mega dużo synonimów ale jako podlinkowane słowa kluczowe)
- nieprzyjazne linki
- zduplikowane strony
- zduplikowane tytuły
- zduplikowane description
- naładowany jest linkami na zewnątrz
I uwaga! mają mało linków z zewnątrz alexa widzi 40, PA:29 mR:1.93, Domain Authority: 19 google PR:0 a ciagle na wysokiej pozycji na tak konkurencyjne słowo! nawet bez personalizacji i z US https://www.google.com/search?q=cipki&gl=us&pws=0
O co tu chodzi? Ma ktoś jakiś pomysł?
Czynniki które ja podejrzewam że mogą wpływać na tą sytuację to:
- czas spędzony na stronach do których linkują często jest to youporn, redtube itd wiec mozna tam troche poogladac...
- dużo synonimów
- duza ilosc podstron
Na polskim rynku jest masa stron porno o dużo większej ilości linków, page ranku co więcej mających on page seo doprowadzone do perfekcji.
Co myślicie?
No i jeszcze pytanie... które nie daje mi spokoju czy w branży w której PR zazwyczaj jest "Zero" obowiazują zasady dobrego kontentu i autorytatywnego linkowania?