Skocz do zawartości

Grzegorz Cz.

Forumowicze
  • Postów

    203
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Grzegorz Cz. w dniu 14 Października 2019

Użytkownicy przyznają Grzegorz Cz. punkty reputacji!

1 obserwujący

O Grzegorz Cz.

  • Urodziny 11.02.1991

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.smart-seo.pl

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Jasło
  • Interests
    SEO, Google Ads

Ostatnie wizyty

3312 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Grzegorz Cz.

  1. Tak z lekkim humorem mogę powiedzieć, że brak zaszczepienia też działa Ja niezaszczepiony + żona + dziecko (ok. 2 lata) + moja mama + teściowa + szwagier + szwagierka + masa znajomych (na Podkarpaciu standard). Ani jednego ciężkiego przypadku. Przez ten cały czas (ja i żona) miałem raz jakiegoś wirusa, który mnie na 2 dni pozamiatał (katar, kaszel itp.). Nie sprawdzałem czy COVID bo nie chciałem kwarantanny. Poza tym bez problemu. Wszyscy zdrowi. Dużo podobnych przypadków wśród znajomych - czyli jakieś 2-3 dni wirus przez sezon (cięższy lub lekkszy) i poza tym nic. Teraz jeśli to był COVID to mam lepszą odporność niż po szczepionce więc polecam wszystkim, którzy nie są w grupach ryzyka, suplementują się D3 i są młodzi i zdrowi Pozdrawiam!
  2. Z tego co pisałeś wnioskuję, że chodzi o reklamy produktów. Śledzenie konwersji to absolutna podstawa przy Adsach w ecommerce. Kolejna sprawa to reklamy produktowe. Ogólnie z Adsami (szczególnie e-commerce) jest tak, że bardzo wiele zależy od samego sklepu, jego oferty, cen itp. Dobrze skonfigurowana kampania jest niezbędna ale reklamą nie przeskoczysz kiepskiej oferty. A jeśli oferta jet fajna, to przy dobrze zrobionej kampanii, reklama będzie opłacalna.
  3. Głupie porównanie. Ludzi z grypą, ospą, różyczką i innymi wirusami nie zamykamy w domu na siłę. Jeśli ktoś ma paniczny strach przeciw grypie to musi zostać w domu bo nikt świata nie zamyka przez grypę. Nie widzę powodu aby z COVID było inaczej - gdy już mamy szczepionkę, która częściowo chroni przed COVID i ogranicza ciężkie przebiegi. Rzucicie się zaraz na mnie pewnie i powiecie, że to groźniejsze itp. Ogólnie to: Ryzyko ciężkiego przebiegu u kogoś zaszczepionego jest raczej małe. Pewnie większe niż na grypę ale podejrzewam, że to podobny rząd wielkości. Ludzie po szczepieniu też zarażają. Nie znam dokładnych danych ale wiadomo, że zarażają. Dodatkowo często są bezobjawowi więc zarażają wtedy więcej niż gdyby mieli lekkie objawy i zostali w domu. Szpitale w 2020 miały sporą liczbę mniej hospitalizacji niż w 2019 wiec gadanie o zapchanych szpitalach przez niezaszczepionych to bzdura. Dodając te argumenty nie ma powodu aby ograniczać świata niezaszczepionym z własnej woli. Zaczniecie zaraz mówić, że nie ma co tłumaczyć jestem debilem, antyszczepionkowcem, głuchy na argumenty itp. Przerobiłem to już w innym wątku na tym forum więc nie mam ochoty dyskutować. Argumenty które tam słyszałem miały taką samą wartość merytoryczną jak reportaże w TVP. Więc nie wdajmy się w dyskusje ogólną. Chciałem odpowiedzieć tylko na jedno głupie porównanie
  4. Jw. Plus: Trzeba brać pod uwagę, że ponad połowa wyszukań to wyszukiwania bez kliknięcia żadnego wyniku wyszukiwania. Co za tym idzie, nawet na 1. miejscu bardzo często nie przekroczysz 20-30% CTR.
  5. Takie sytuacje są dość skomplikowane. Zawsze gdy coś zmieniasz na stronie Google może to ocenić dobrze lub źle więc każda tego typu zmiana wiąże się z ryzykiem. Z reguły na przekierowaniach się trochę traci. Przy czym tego typu podział strony jest na tyle skomplikowaną sprawą, że raczej nikt Ci nie powie konkretnie ile możesz stracić. Musisz się też liczyć z czasem aż Google przeniesie pozycje strony na nowy adres. Nie wiem jak w przypadku subdomen to działa. W przypadku przeniesienia mocy w obrębie domeny jest raczej szybko, w przypadku przeniesienia na nową domenę jest wolno.
  6. Teoretycznie jest to do osiągnięcia na różne sposoby ale będzie potrzebne trochę kombinacji. Dla przykładu: Najpierw ustawiasz mierzenie tych eventów, później możesz np. ustawić je jako cele konwersji. A następnie bierzesz użytkowników, którzy wykonali konwersję (event A), konwersję (event B ) i konwersję z eventem A i B. Patrzysz na różnicę i mniej więcej widzisz jak to wygląda. Albo patrzysz na raport na poziomie sesji i widzisz ile sesji z Eventem A, kończy się konwersją z Eventem B itp. Można oczywiście zrobić to jeszcze na wiele innych sposobów. Pewnie są też lepsze sposoby. No ale to już zależy od konkretniej sytuacji i musisz sam do tego dojść.
  7. Skąd pewność, że to był powód spadków? Odpowiadając na pytanie: Po optymalizacji zmiana jest uwzględniana w pozycjach bardzo szybko. Praktycznie z momentem indeksacji. Są zmiany gdzie jeszcze 1-2 tygodnie są ruchy w pozycjach ale w większości przypadków tyle powinno wystarczyć na uwzględnienie zmian.
  8. W przypadku Google Analytics trzeba stworzyć usługę i dodać kod śledzenia. Nie trzeba tam nic weryfikować. Weryfikacja jest potrzebna przy Google Search Console.
  9. Masz wiedzę to konfigurujesz kampanię i działa albo nie działa (gdy nie działa to zwykle kwestia konkurencji, cen, strony i tego typu rzeczy). Nie masz wiedzy to loteria. Jak Ci się uda uniknąć większego błędu w konfiguracji i zrobisz wszystko co trzeba, to kampania będzie średnia. Jak coś zepsujesz, to spalisz pieniądze. Dobrej kampanii sam raczej nie zrobisz. Ciężko powiedzieć jakie masz szansę, że samodzielnie się uda, to zależy od tego ile wiesz i na ile "czujesz" tego typu narzędzia. Strzelam, że masz ok. 15% szans, że uda Ci się samodzielnie coś średniego zrobić.
  10. To pewnie Ci zbyt wiele nie pomoże ale pytania które zadajesz to bardziej temat na książkę niż post na forum i jak widać nikomu nie chce się jej tutaj pisać.
  11. To raczej źle rozumiesz, bo takie podejscie nie miało by sensu. Niby czemu nie miałoby to sensu? Mobile First Index to zmiana związana tylko i wyłącznie z indeksowaniem. @SzlafRock czynnik rankingowy dotyczący bycia Mobile Friendly już był i może z czasem zmienią jego ważność. Ale Index to Index, a Ranking to Ranking. Według wszystkiego co wiem to Mobile First Index zmienia robota indeksującego z Dekstop na Mobile. To wszystko. Jeśli na Mobile będą treści (nie ważne czy responsywne) to będą indeksowane. Tyle. Koniec rewolucji
  12. Z tego co ja rozumiem, to oni będą ignorować to co jest widoczne TYLKO na Desktop. Jeśli strona z 2000 roku otworzyć się na telefonie (nie ważne jak będzie wyglądać ale telefon będzie w stanie zobaczyć kod i treść) to będzie normalnie indeksowana. Nie będzie to aż taka rewolucja. Wiele starych stron jakoś wczytuje treść na smartfonie mimo, że nie jest Mobile Friendly. Problem będzie dla stron, które mają osobną wersję mobilną z okrojoną treścią oraz takich, które z racji starej technologii w ogóle nie wczytają się na smartfornie. Dla reszty nic się nie zmieni.
  13. Z mojej perspektywy wydaje mi się, że przyczyny w pewnym sensie są oczywiste. Pojawił się pomysł na ulepszenie artykułu, to się go aktualizuje. Nie sądzę aby ktoś się obraził, że artykuł jest bardziej aktualny Poza tym o ile strona nie jest dla jakiegoś super hermetycznego środowiska - to wątpię czy ktoś zauważy zmianę i czy kogoś to będzie obchodzić, co kiedyś było pod danym adresem. Każdy wchodzi, czyta, pasuje albo nie pasuje i leci dalej. No ale to tylko moja perspektywa. Nie znam przypadku i być może się mylę.
  14. Aktualizacja. Ale po co się tłumaczyć z przyczyn? Aktualizacja to normalna sprawa więc nie rozumiem powodów aby się z niej tłumaczyć.
  15. Nie jestem tutaj od spraw organizacyjnych ale wydaje mi się, że takie rzeczy to chyba w dziale ogłoszeń powinieneś umieścić. No chyba, że liczysz na dyskusje to wtedy przydałoby się info o jaką domenę chodzi i ogólnie więcej informacji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności