Skocz do zawartości

Convertiser

Forumowicze
  • Postów

    106
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Convertiser w dniu 29 Marca 2021

Użytkownicy przyznają Convertiser punkty reputacji!

Profile Information

  • Gender
    Male

Ostatnie wizyty

2743 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Convertiser

Newbie

Newbie (1/14)

14

Reputacja

  1. @cannot Dziękujemy za zwrócenie uwagi na zaistniały problem. Nie ma w tym przypadku cienia wątpliwości, że cofnięcie prowizji nie powinno było mieć miejsca. Najmocniej przepraszamy za sytuację, ze swojej strony wprowadzimy dodatkowe procedury uniemożliwiające powtórzenie się takiego problemu w przyszłości. Anulowane środki niebawem wrócą na konto.
  2. @cannot Dziękujemy za zwrócenie uwagi na zaistniały problem. Nie ma w tym przypadku cienia wątpliwości, że cofnięcie prowizji nie powinno było mieć miejsca. Najmocniej przepraszamy za sytuację, ze swojej strony wprowadzimy dodatkowe procedury uniemożliwiające powtórzenie się takiego problemu w przyszłości. Anulowane środki niebawem wrócą na konto.
  3. @LucekLS @WydacaW zamykając temat teorii spiskowych: można spróbować promować ten program w kilku innych sieciach. Wszędzie jest dostępny bezpośrednio i na dokładnie takich samych warunkach z dokładnie takimi samymi efektami. Wręcz przeciwnie. Statystyki potwierdzają, że 77% odrzutów nastepuję w odstępie powyżej 1h. Kilkuminutowe odrzuty to normalna sytuacja w każdym programie współpracującym gdziekolwiek (nawet poza nami) z kodami rabatowymi. Pomijąc brak podstaw do jakichkolwiek rozczeń prawnych wobec nas, możemy w każdej postaci potwierdzić, że nie działamy na szkodę wydawców i zarabiamy wyłącznie wtedy, kiedy zarabiają nasi wydawcy.
  4. @WydacaW FYK, rozkład odrzuconych konwersji w tym programie wygląda w następujący sposób: Odrzucone: 57.70% W tym duplikaty: 3.33% Odrzucone w czasie narastająco (od kliknięcia do konwersji): <5min: 3.56% <15min: 9.84% <30min: 16.39% <45min: 20.77% <60min: 23.95% <1d: 99.99%
  5. @WydacaW implementacja zmian atrybucji w dużych e-commerce zawsze trwa bardzo długo. Takie problemy, raczej nigdy nie wynikają ze złej woli czy nieuczciwego podejścia reklamodawcy - przyczyną zawsze jest brak odpowiedniej technologii, zwłaszna w przypadku dużych sklepów, gdzie afiliacja to tylko jeden z nastu płatnych kanałów ruchu, dostarczających bardzo często tych samych użytkowników. Na ten moment opracowaliśmy dla reklamodawców narzędzie dzieki któremu będą mogli prawidłowo atrybuować sprzedaże i deduplikować je w locie – teraz jest kolej na wdrożenie i testy. Nie spotkalismy się z takim case'em. Można zrobić taki test na czystej przeglądarce, bez wtyczek w "gołej" maszynie wirtualnej. Na dzień dzisiejszy użytkownicy mają zainstalowane dziesiątki "darmowych" aplikacji które potrafią i kradną ciastka afiliacyjne. Np. tak przyłapaliśmy na cookie stuffingu kilka popularnych programów antywirusowych z pluginem "internet security". Gdyby dla nas to była satysfakcynująca sytuacja, nie byłoby nas na tym forum i nie szukalibyśmy rozwiązań technologicznych niezbędnych dla rozwoju tego rynku.
  6. @LucekLS Nie widzimy tutaj powodów do działań prawnych, lecz są rzeczy które powinny być wyprostowane technologicznie – atrybucja. Pracujemy nad tym.
  7. @WydacaW nie do końca rozumiem pytanie LC jest we wszystkich programach oprócz Decathlon'u (tam jest FC & LC), inna sprawa co może nadpisywać LC i jak bardzo agresywnie. Case eobuwie (pracujemy nad wyprostowaniem tego tematu) jest pojedyńczym przypadkiem. Od lutego zaczynamy wdrażać nasze rozwiązanie do deduplikacji i wielokanałowej atrybucji ruchu u reklamodawców - Convertiser TouchPoint, które pozwoli na "wyłączenie" ruchu afiliacyjnego z nadpisywania innymi źródłami. Z LC jest jeden program który chcemy rozwiązać poprzez TouchPoint – retargeting, który albo nie będzie nadpisywać afiliacji, albo nie będzie nawet uruchamiany dla kanału afiliacji.
  8. Czy takie zachowanie to norma? Sprytnapozyczka.pl – mało tego, że korzysta z wtyczki Convertiser, którą przerobiono na współpracę z ciastkarzami (co nie jest nielegalne, ale zwyczajnie chamskie), to jeszcze kopiuje praktycznie 1 do 1 landingi naszych wydawców. Wstyd. p.s. Ukryta reklama wtyczki – https://pl.wordpress.org/plugins/convertiser-widgets/
  9. @LucekLS zmowy nie ma, ani oszukiwania wydawców. Problem polega na atrybucji last-click w tym programie. Ruch z SEO bardzo dobrze się konwertuje na poziomie EPC 50gr. Problem z walidacja występuje u tych wydawców, którzy kierują ruch dokonywujący zakupu po znacznym czasie (kilka-kilkanaście dni), bo taki użytkownik najczęściej już zdąży wrócić do sklepu innymi kanałami (np. retargeting reklamodawcy). W idealnym świecie retargeting reklamodawcy nie powinien nadpisywać kanał afiliacji, ale szreg programów prowadzi działania bazując wyłącznie na Last Click. To wybór wydawcy czy promować taki program czy nie. My jako sieć zarabiamy tylko wtedy, kiedy zarabiają nasi Wydawcy – nie mamy interesu w odrzucaniu konwersji.
  10. @bennie_amin my jesteśmy uczciwi – nie mamy ani shaving'u wydawców ani stuffingu reklamodawców Tworzymy tą firmę myśląc globalnie i długoterminowo. Oszustwa partnerów biznesowych, to najgorsze co może być. Karma istnieje.
  11. @matoo Jaki jest przeciętny EPC?
  12. @jimmi nie, problemu nie ma – wszystko pięknie działa przy integracji z Voluum jak i z każdym innym trackerem. @Ziggy rozumiem, że udało się rozwiązać problem?
  13. Od 20 zł miesięcznie do 1000 zł dziennie. O zarobkach w afiliacji zazwyczaj niewiele się mówi. My natomiast chcemy udowodnić, że wszystko jest możliwe i opłacalne Przedstawiamy pierwsze afiliacyjne Case Study branży elektronicznej w którym porównujemy modele rozliczeń CPC vs CPS i podpowiadamy również w jaki sposób osiągnąć podobne wyniki. Zobacz historię Wydawcy, który przedstawia w jaki sposób zmonetyzować wiedzę, pasję i dobre relacje ze swoimi czytelnikami. Całość dostępna na blogu: https://blog.convertiser.pl/2017/09/afiliacja-case-study/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności