Skocz do zawartości

FastTony.es

Forumowicze
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Interests
    FB ads

Ostatnie wizyty

1891 wyświetleń profilu

Osiągnięcia FastTony.es

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputacja

  1. Ariel od czasu postania tego wpisu system znacznie sie rozwinął i co tydzień publikujemy nowa funkcjonalność np dziś pokarzemy światu system kontroli reklam na podstawie warunków pogodowych np. ustawiasz Gdynia // man 18+ // temperatura 25+ // słonecznie // i gdy sa takie warunki pogodowe aktywuje się reklama np. piwo Lech żywiec czy dowolne inne po szczegóły zapraszam tu : www.fasttony.es/pio a tutaj masz znajdziesz webnar który już był i kolejne które będą z obsługi tego narzędzi https://fasttony.es/start/pl/webinar/
  2. nie chce odnośić sie do czyjegoś narzedzie a szczególne takich które może maja 5% naszych funkcjonalności chetnie tobie all opowiem by tel - potrzebujemy z 30 minut look wejdz na nasza strone i tam część z ficzerów które ma system zobaczysz tel 535-99-22-22
  3. Ficzers oferowane w FastTony.es, których nie ma w Power Editor, dają profesjonalnym agencjom i marketerom potężne narzędzie do tworzenia skutecznych reklam. Poniżej przedstawiamy zestawienie kilkunastu rodzajów reklam proponowanych przez nas, a niedostępnych w Power Editor. CPA – sposób rozliczenia, w którym reklamodawca płaci JEDYNIE za przejście na stronę, bez płacenia za inne akcje typu like, share, comment. Funkcja nie dostępna w PE, gdzie rozliczenie następuje w modelu CPC, polegającym na płaceniu się za każde klikniecie i akcję, między innymi przejście na stronę fanpage, polubienie czy skomentowanie reklamy. oCPM dla website click – model rozliczenia podobny do CPM, w którym algorytm Facebooka optymalizuje wyświetlanie reklamy, kładąc nacisk na: actions, reach, clicks lub social impressions. Tworząc taką reklamę podajemy maksymalne stawki, które jesteśmy zdecydowani płacić za każdy z powyższych elementów. Actions, czyli czynności na Facebook, takie na przykład, jak: polubienie strony, instalacja aplikacji czy przejście na stronę. Akcje można określić wybierając cel kampanii. Reach, czyli ilość wyświetleń reklamy użytkownikom Facebooka z grupy docelowej, do której jest kierowana reklama. Clicks, czyli ilość kliknięć. Social Impressions, czyli zasięg postu oraz wyświetlenia, wynikający z polubień i udostępnień postu, przez odbiorcę reklamy. Zasięg liczony jest na postawie wyświetleń dla znajomych użytkownika, który wszedł w interakcję z postem. Multi Product Ads – format reklamowy, składający się z wielu mniejszych boxów produktowych, z których każdy ma indywidualny opis, może zawierać cenę lub numer telefonu, a najważniejsze, że każdy z nich może kierować do innego landing page. Wyświetlanych jest od 3 do 5 produktów (boxów). Włączając optymalizację można dodać kolejne 5 produktów, a algorytm Facebooka będzie serwował te 5, które okażą się najpopularniejsze. Premium Ads homepage only – fixed CPM – reklama pokazywana wyłącznie na głównej stronie Facebooka, ze stałą stawką za 1000 wyświetleń (~3,47zł). Cel wyświetlenia. Local Awareness – specjalny format reklamy, który wyświetlany jest we wskazanej geolokalizacji, określonej okręgiem o zasięgu od 1 km do 80 km. Format ten ma unikatowy przycisk, jakim jest „jak dojechać” (z angielskiego „Get Direction”). Rozliczanie reklamy jest w formacie absolute oCPM, czyli za tysiąc wyświetleń, gdzie wartość cappnig równa jest 1. Oznacza to, że jedna osoba widzi reklamę TYLKO jeden raz dziennie. Custom Location Ads – jest to dodatkowa opcja geolokalizacji dowolnej reklamy, która może być wówczas, wyświetlana w wielu wskazanych położeniach geograficznych. Tworząc ją, podajemy współrzędne wyświetlania reklamy oraz zasięg jej oddziaływania, czyli okrąg o promieniu od 1 km do 80 km. Obszar ten możemy wybierać na trzy sposoby: poprzez dane adresowe, współrzędne geograficzne oraz poprzez wpisanie kodów pocztowych. Dodatkowo, można ją kierować do czterech wybranych grup odbiorców: Standard – wszyscy w tej lokalizacji, czyli osoby, które na swoim profilu wpisały wskazaną lokalizację oraz osoby, które znajdują się w tej lokalizacji, a wskazują na to dane z urządzeń mobilnych (wifi, gps oraz geolokalizacja). Live in – osoby, które mieszkają w tym miejscu: informacja na podstawie danych z profilu na Facebooku, jak również dane potwierdzone przez adres IP i swoich znajomych na Facebooku. Recent – osoby, których ostatnie miejsce pobytu było w zaznaczonym obszarze, a określane jest to jedynie z urządzeń przenośnych. Dotyczy to zarówno ludzi, którzy tam żyją oraz tych, którzy kierują się w tamto miejsce (są w pobliżu i zmierzają do danego obszaru). Traveling – osoby, które podróżują we wskazanym kierunku. Położenie i ruch osób określane jest za pomocą danych z urządzeń mobilnych. Dotyczy wyłącznie osób, których ostatnie miejsce pobytu lub miejsce zamieszkania (podane na profilu przez użytkownika lub określone przez jego znajomych) jest odlegle co najmniej o 100 mil (ok. 160 km), od obszaru, na którym wyświetlana jest reklama. Local CPM – reklama wizerunkowa, którą można wyświetlić we wskazanej lokalizacji, rozliczając ją kosztem za 1000 wyświetleń. Współpracuje z innymi zawężeniami grup docelowych, takimi jak: wiek, płeć i zachowania behawioralne. Local Video Ads – reklama video, która wyświetla się użytkownikom Facebooka, tylko we wskazanym rejonie geograficznym, na przykład wokół punktu usługowego lub centrum handlowego. Zakres obszaru reklamy, to okrąg o promieniu od 1 km do 80 km. Idealne rozwiązanie dla prowadzenia kampanii reklamowych, na przykład dla kin, gdzie kampania polega na wyświetlaniu zwiastunów filmów, w odległości przykładowo 6 km od miejsca położenia kina. Raport Click w tym MPA – raportowanie, które linki w reklamach zostały użyte w trakcie kampanii, i ile razy nastąpiło przekierowanie do strony www. Ad Relevance Score – jakościowy system oceny reklam, dzięki któremu możemy je optymalizować, poprzez wyłączanie tych z niską oceną (Ad Score), a które w wyniku tego mają wysoki koszt za kliknięcie lub wyświetlenie. System ocenia reklamy w skali od 1 do 10, gdzie 10 to najlepszy wynik. Dodatkowo również oceniany jest odzew pozytywny i negatywny na reklamę. Pełną funkcjonalność narzędzia FastTony.es można sprawdzić tutaj. źródło: https://fasttony.es/start/pl/15-funkcjonalnosci-ktorych-nie-ma-w-power-editor-a-sa-dostepne-dla-domow-mediowych-i-agencji-marketingowych/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności