Skocz do zawartości

AlexandraD

Forumowicze
  • Postów

    92
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

976 wyświetleń profilu

Osiągnięcia AlexandraD

  1. Super, że strona działa. Tylko ostatnio jak była taka dłuższa awaria to pamiętam, że zlecenia same były przedłużone o kilka godzin. Teraz cała paczka zleceń mi przepadła, konto zablokowane, punkty karne, pojawiła się dodatkowo jakaś opcja "Przedłuż realizacji swoich zleń o 24 godziny" która nie działa...
  2. Cześć Proszę Was o interpretację części zlecenia: "jakie są główne firmy działające na rynku". Jest to tematyka konkretnego rodzaju pożyczek. Czym są te pożyczki, na czym polegają + opis powyżej. Czy w tym przypadku mogę wymienić nazwy głównych firm działających na rynku? Właśnie otrzymałam odrzucenie tekstu, ponieważ "Jeśli klient o to nie prosi, w tekstach zapleczowych proszę nie wymieniać nazw konkretnych firm, produktów, itp."... No więc klient prosi, czy nie prosi? :)
  3. Ja też nie. Może jest jakaś awaria? :/ mam tylko nadzieję, że teksty zostaną przedłużone o ten czas, gdy nie dało się zalogować. Kiedyś tak przynajmniej było
  4. W serwisie nie ma tylko jednego copy, który realizuje zlecenia w tym języku. Na maile odpisują, ale z małym poślizgiem. Od kilku lat nigdy nie zdarzyło mi się, żeby zgłoszenie zostało samo rozwiązane bez jakiejkolwiek informacji z serwisu.
  5. To chyba raczej wina ferii zimowych, tak myślę. W wakacje chyba bywało podobnie, a serwis nadal działa.
  6. Czy ktoś także ma problem z wypłatami? Pieniądze miałam otrzymać w czwartek, mamy niedzielę, a nawet nie jest napisane, że zrealizowano...
  7. Teraz liczyłam i też rzeczywiście podwójnie. Jeszcze jedno zlecenie mi wisi w aktywnych i póki co mam 10 pkt, ale zastanawiam się, czy za te co "wisi" też już mi naliczyło czy nie. Jeżeli nie, to blokada konta - czyli miesięczny odpoczynek
  8. To chyba jakiś żart. Serwis działa bez żadnych zakłóceń?! Od kilku miesięcy nie naprawiono systemu przyznawania punktów karnych, o czym dobitnie przekonałam się dziś. Znów za niezrealizowane zlecenie przyznawany jest nie jeden punkt, a dwa, trzy lub cztery. Zlecenia po upływie czasu nie znikają z listy aktywnych zleceń. W efekcie czego znowu mam zablokowane konto i znowu trzeba porozumieć się ze wspomnianym help desk, który odpowie po miesiącu... Już wcześniej ten problem był kilka razy zgłaszany i dalej nic z tym nie zrobiono. Nawet nie chcę wiedzieć, czy kara za niezrealizowanie zlecenia jest pobierana z zarobionych środków podwójnie. W tej sytuacji nic tylko nie chorować, bo człowiek nawet może i przedłużyć termin, ale co z tego jak wie, że i tak nie da rady tego zrobić w ciągu tych 36h? Fajnie skorzystać z opcji punktów karnych, tylko jak widać nie warto, bo są z tego same problemy. Nie mam siły się już prosić i błagać o odblokowania, bo to leży po stronie serwisu, aby działał on prawidłowo. Chyba czas poszukać nowego miejsca do zarobku. Ktoś jeszcze ma podobny problem, czy tylko mi wiecznie nic nie działa?
  9. Teksty są wykonywane, bo copy dostają terminowo wypłaty. Też nie wiem skąd te obawy. Może na odpowiedź serwisu na maile trzeba trochę poczekać, ale to chyba nie powód do podsycania plotek o zawieszeniu działalności przedsiębiorstwa?
  10. Zamiast 30- 3 zł, zamiast 70- 56 zł. Może źle napisałam, to razem daje ok. 44 zł. Niby nie jest to dużo, ale jestem w szoku, ponieważ nigdy coś takiego mi się nie przytrafiło. Chciałam zlecić wypłatę wczoraj, ale nie wiem co mam robić w tym przypadku. Też jakoś nigdy nie przykładałam wagi do tych mejli z podsumowaniem zlecenia, a jednak.
  11. Czy ktoś oprócz mnie również ma problem z naliczaniem zarobionych środków? Dzisiaj nie naliczyło mi tylko 45 zł...za zlecenie za 30 zł otrzymałam 3 zł :/ Warto sprawdzić sobie też podsumowania realizacji zlecenia. Za zlecenie za 70 zł widnieje "56 zł"...
  12. Pół roku?! Poważnie? Jestem w szoku. Ja na szczęście nie mam tak złych doświadczeń. Jasne, że na odpowiedź czasem trzeba było poczekać (szczególnie w wakacje), ale najdłużej był to może okres ponad miesiąca...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności