1. Podbijam, może komuś jednak będzie się chciało odpowiedzieć na powyższe :-)
2. Przy okazji zadam jeszcze jedno pytanie, które mnie ciekawi: wyczytałem już, że nie bardzo opłaca się linkować do podstron serwisu, chyba że chcemy wypromować jakąś konkretną stronę, nie cały portal. Czy to na pewno prawda? Myśląc logicznie to jednak powinno się dla google liczyć, że ludzie masowo udostępniają podstrony danego serwisu. Jeśli jednak się liczy, to jak bardzo?
Prowadzę serwis, który na interesującą mnie frazę jest obecnie na 12 miejscu i co najmniej połowa linków, które zrobiłem, prowadzi do przeróżnych podstron, co wynika z tematyki strony - opisuję historie przeróżnych miejsc i jak wrzucam linka np. gdzieś gdzie opisują dany obiekt, to dość trudno wrzucić link do strony głównej i napisać, że "gdzieś tam" jest to miejsce, tylko sobie poszukaj.. Jednak jeśli takie linki nie mają większego sensu do promowania całego serwisu, to będę jednak musiał trochę zmienić swoją amatorską 'strategię'. :-)