Skocz do zawartości

Golab

Nowi Forumowicze
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

808 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Golab

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputacja

  1. Nie mają złych linków? Jakoś z pół roku temu im tutaj podałem, że w historii wypłat linki na dole prowadzą do transaction/payout/numerstrony, a powinny do transaction/payout/history/numerstrony. I też jest 404, trzeba sobie ręcznie wklepywać adres. Odpisali mi, że w sprawach związanych z moim kontem, mam pisać na maila, jakby to był błąd jednego użytkownika... Już mi się nie chce kłócić, bo w sumie za darmo im błędy zgłaszam, a olewają. Może też możesz (przynajmniej tymczasowo) ogarnąć to w taki sposób? Nie mam ulubionych copy, więc nie wiem jaka jest struktura adresu, ale zakładam, że to podobny błąd.
  2. Zaraz pewnie znowu dostaniecie odpowiedź, że serwis realizuje miliard dwieście wypłat i działa super prężnie, a te ciągłe sapanie w wątku to tylko kilka osób, którym nie można pomóc bez pełnego dostępu do bazy i że admin się kiedyś za to weźmie, ale teraz ma inną robotę, więc lamusy d..a cicho. Od kilku ładnych stron przewija się olewanie nie tylko copy, ale też klientów. Radzę się zastanowić, czy macie cierpliwość dalej się tak użerać....
  3. Znów ten sam błąd. Na liście "Moje zlecenia" dobrze wyliczony czas. Na szczegółach zlecenia dzień mniej na liczniku. Czy ogarnięcie systemu, który wie jaki miesiąc ma ile dni to serio jest tak trudne? No chyba nie, skoro w jednym miejscu jest wyświetlone dobrze... Drugi błąd, który teraz zobaczyłem, to na "Historii wypłat" (transaction/payout/history) linki na dole prowadzą do transaction/payout/numerstrony a powinny do transaction/payout/history/numerstrony
  4. A czy ktoś jeszcze ma czasem taki błąd jak ja? Zazwyczaj przy dodawaniu artykułu albo po naciśnięciu "Zaloguj się". Trzeba wtedy odświeżać albo cofać i ponawiać... Mam Chrome'a. Nie jest to szczególnie denerwujące, ale w sumie nie wiem, czy to wina mojego sprzętu czy strony.
  5. Nie wiem, czy dostaliście jakiegokolwiek maila (ja nie), ale od jutra zmieniają się zasady wypłat. Informację GT wrzuciła jedynie na swojego Facebooka... Teraz 3 dni oczekiwania na przelew, ale maksymalnie jeden w miesiącu.
  6. Przecież z tego co piszę od kilku postów, wynika jasno, że wiem, po jakim czasie zlecenia są automatycznie zatwierdzane... Stwierdziłem tylko, że jak mam (ekstremalny przypadek) 5 tekstów po 80 groszy z czasem wykonania 1 dzień, to po zatwierdzeniu moderatora mógłbym brać kolejne zlecenia. Ewentualnie dać w przypadku krótszych zleceń mniej czasu na akceptację. Natomiast waszym kontrargumentem było, że jak daliście możliwość brania powyżej 5, to nie wywiązywano się ze zleceń. To są jednak inne przypadki. Ale już skończmy, bo widzę, że jest jakieś spięcie na obwodach. A w ostatnim poście nie odnieśliście się nawet do mojej wypowiedzi. A wg waszego ostatniego wpisu to 36 h = 3 dni, więc ja polecam na szybko jakieś korepetycje. Zwłaszcza, że zaraz zmiana czasu, to może być dodatkowy problem... A co do czasu, to ZNOWU (!) na "moje zlecenia" jest dobrze odmierzany czas do końca, a po wejściu w "szczegóły zlecenia" data zakończenia jest dobrze, a czas do końca jest powiększony o dodatkowy dzień.
  7. Tzn. nie wiem, czy zostałem dobrze zrozumiany. Nie chodziło mi o branie większej ilości zleceń w przypadku "w realizacji", tylko o sytuację, gdzie wszystkie teksty są już "gotowe do odbioru". Ja wiem, że zazwyczaj to następuje szybko, ale miałem raz taką sytuację, że trzy albo cztery zlecenia wisiały przez cały czas, mimo że warte były kilka złotych a ich czas realizacji także był krótki. Może w przypadku zleceń krótszych niż trzy dni także czas na odbiór można by skrócić, np. do 36 godzin. Tzn. wiem, że to też może się niektórym nie spodobać, bo część zleceniodawców nie pracuje w weekendy... No w każdym razie sygnalizuję, jakbyście kiedyś przebudowywali system, że może warto wymyślić coś pośrodku.
  8. Taka sprawa pod dyskusję: Czy zlecenia ze statusem "gotowe do odbioru" powinny być faktycznie wliczane do tych 5 zleceń, które nie pozwalają zgłaszać się do kolejnych? Obecnie jak rozumiem jest tak, że 3 dni po zakończeniu terminu zlecenia "wiszą", jeśli nie zostaną zaakceptowane przez autora. Czyli skoro zlecenie było np. do 10, a już 8 jest napisane i zatwierdzone przez moderatora, to i tak trzeba czekać do 13? Dla mnie jest to najbardziej widoczne, gdy ludzie pracują o różnych godzinach. Nie mogę rano wziąć nowych zleceń, bo obecne zatwierdzane mam po południu. A wieczorem już nic nie ma.
  9. To ja mam pytanie: w jaki sposób niektóre osoby mają znacznie więcej niż 2 reklamacje dalej mogą się zgłaszać? Są przypadki typu "Wykonanych zleceń:7, reklamacji zleceń: 6" i ocena na poziomie dwóch gwiazdek i takie osoby dalej zgłaszają się pod zleceniami. I drugie pytanie - czy moderatorzy w ogóle czytają to, co jest dodawane? Bo dzisiaj wisi np. takie zlecenie jak na obrazku:
  10. Cześć, mam takie techniczne pytanie. W jaki sposób najlepiej robić akapity? Pojedynczym czy podwójnym enterem? Tzn. wiadomo, że każdy lubi inaczej, ale zauważyłem, że na stronie wykonanych zleceń po ściągnięciu przez "Pobierz wszystkie artykuły do pliku .doc" i tak ściąga mi ścianę tekstu... To błąd, czy rozwiązanie jedynie dla zleceniobiorców? Czy panel zleceniodawców jest inaczej zbudowany, dostają to jakoś inaczej sformatowane? Bo trochę mi głupio, niby kilka zleceń wykonane, nikt się nie przyczepił, ale skoro robię te akapity to nie po to, by zaraz znikały.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności