Przyszłość marketingu internetowego to w dużym stopniu automatyzacja i zastępowanie pracy ludzkiej automatami.
Ale bez ludzi chyba jednak się nie obejdzie Na pewno nie w SEO!
Poniżej post sprzed kilku dni:
Jak to możliwe, że serwis z nieporównywalnie mniejszym potencjałem pod SEO przegonił giganta? Nie dokonała tego automatyka.
Zaważyły decyzje projektowe na samym początku istnienia serwisu w obecnym kształcie. Decyzje i pomysły ludzi.
Serwis został zaprojektowany z myślą o tym żeby możliwie na każdej podstronie z potencjałem pod kątem widoczności było miejsce na dość obszerną treść.
Na airbnb zwyczajnie treści nie ma...
Dodając do tego szczegółową dbałość i dopracowanie na prawdę bardzo dokładnie elementów ważnych w procesie pozycjonowania daje nam przepis na sukces.
Wygrali tym że od początku zrobili serwis, przy którego projektowaniu zaangażowani byli specjaliści SEO (ludzie) i mieli ważną rolę w projekcie.
I ten przykład pokazuje, że każda automatyka kiedyś się kończy i potrzebuje ludzkiej "rozkminy" jak coś zrobić dobrze