@Convertiser teorie spiskowe? Dobry żart, zapominacie kochanie, że żyjemy w dobie internetu i nie trudno skontaktować się z innymi poszkodowanymi!
Porównanie korespondencji wydawców z Wami nie przemawia na wasz plus.
Co do konsekwencji prawnych to jeszcze w tym kraju na całe szczęście będzie decydować organ ścigania lub sąd po przedstawieniu dowodów oraz zeznań wydawców. Zapis w regulaminie, że rozliczacie tylko to za co zapłacił reklamodawca nie utrzyma się w Sądzie. Jak wspomniał @LucekLS pierwszy etap badania przez organy prawne to sprawdzenie rozliczeń eobuwie - Convertiser i wtedy zobaczymy czarno na białym czy faktycznie jest jak twierdzicie (po przeliczeniu kosztów infrastruktury chyba dokładacie do tych kampanii).
Nadal czekam na odpowiedź na pytanie - gdzie w kampanii eobuwia jest zaznaczone, że ciasteczko wydawcy jest nadpisywane przez remarketing?
Powołujecie się na inne sieci - ale rozmawiamy o Was, a nie o innych ( na marginesie wskaźnik akceptu w innych sieciach jest większy niż u Was). Inni także po zadaniu pytania otwarcie mówią w czym jest problem, a jak nie Wy - do każdego wydawcy na przestrzeni 1,5 roku piszecie, ze problem jest rozwiązywany i rozmawiacie z eobuwie - ale coś be efektu.