Skocz do zawartości

phillix

Forumowicze
  • Postów

    148
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

1700 wyświetleń profilu

Osiągnięcia phillix

  1. Cześć, czy taka schema, jak na zrzucie poniżej, ma jakieś znaczenie? Teoretycznie fajny bajer, od razu rzuca się w oczy, ale nie można zadzwonić z telefonu (jest to jako zwykły tekst). Aby zrobić taki moduł, trzeba zrobić rich snippet jako type=article czy może być jako type=WebSite?
  2. Z mojego doświadczenia wystarczy dobre linkowanie wewnętrzne, elementy menu w stopce + przesłanie wszystkich sitemap do GSC (dla WordPress ogólna mapa, pages, posts, CPT) i w ciągu kilku dni potrafi zaczynać nową domenę, typowa wizytówka 5-7 podstron.
  3. Może kanibalizacja. Bez linku i analizy ciężko wywróżyć.
  4. Chodzi o dokładne urle z 404 czy szablon strony 404?
  5. Na stronie są oferty, które wygasają (zwracają 404) jeśli klient nie opłaci. Ja bym dał tam komunikat, że oferta nieaktywna i przycisk kierujący do aktywnych ofert, ale nie ja jestem osobą decyzyjną. Mógłbyś podpowiedzieć co to za mechanizmy, które wyindeksowują takie adresy? W Search Console mam 404 dla adresów, które trwają kilka miesięcy.
  6. Odświeżę nieco temat z pytaniem - czy spora liczba 404 w Google może mieć wpływ na pozycje/widoczność pozostałych podstron, które są statyczne i mają największą liczbę odsłon?
  7. Cześć, czy jest możliwe żeby pozycjonować się na frazę np. 'fotografia wnętrz', ale tylko dla osób w lokalizacji Kołobrzeg? Niestety fraza 'fotografia wnętrz kołobrzeg' jest martwa i wbicie się na top3 to żadne osiągnięcie. Oczywiście Adsy na 'fotografia wnętrz' idą na daną lokalizację, ale chcę podziałać coś w organicznych wynikach.
  8. @kris_set na podstronach regulaminu jest już linkowanie wewnętrzne strony firmowej, bo sam regulamin jest na podstronie firmowej. Może zamiast piramidy, dorzucić wartościowe linki z artykułów itp? I tak ostatni gogiel sam decyduje, który link NF, a który DF, więc może niepotrzebnie panikuje?
  9. Mam stronę firmową, która ma bloga i trochę zakładek z ofertami/usługami. Firma ma 100 własnych portali turystycznych. Do tego jest panel CRM (na subdomenie strony firmowej), który jest wyłączony z indeksowania. Problem jest taki, że w ahrefsie, semrush i innych mam 99% linków z subdomeny, ponieważ ponad 100 portali linkuje do: panelu, który jest na subdomenie strony firmowej, strony firmowej, na której jest zamieszczona ogólna polityka prywatności firmy oraz regulaminy. Przez to wszystko profil linków wygląda tragicznie, głównie z anchorem: polityka prywatności oraz regulamin. Do głowy mi przychodzi żeby: 1. Wszystkie linki z z portali, które linkują do strony firmowej były nofollow. 2. Powielić politykę prywatności i regulaminy osobno dla ponad 100 portali? Nie mam pomysłu jak to ugryźć. Domena strony firmowej jest 15-20 lat w jednych rękach, ale się praktycznie nie pozycjonuje - prócz nazwy brandu.
  10. Generują się z buttona. Nie są zapisane nigdzie jako statyczny url.
  11. W robots.txt nie jest nic blokowane, w htaccess też, więc chyba ma full dostęp?
  12. Sprawdziłem na mojej stronie i linki z parametrem w ogóle sie nie indeksują. GSC też ich nie wykrywa. Są ustawione jako index, follow.
  13. W przypadku atrybutów wybieranych z listy filtrów nie mam za bardzo dużego pola manewru. Portal customowy, bez żadnego CMS.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności