Cześć,
Jakie raporty Google Ads są potrzebne aby ocenić kampanię gdzie była tylko reklama Google Shopping? Sprawa wygląda tak, że firma prowadziła na swoim koncie przez 280 dni kampanię mojej oferty, i tam było wszystko ok. Na 4 miesiące zrobiłem przerwę, bo zrobiłem kampanię tej samej oferty, ale już z mojego sklepu (tamta kampania to była reklama tych samych ofert, ale gdzie indziej umieszczone były), po czym zleciłem tą kampanię jeszcze raz tam gdzie wcześniej była, to samo miejsce, ta sama ilość ofert, te same ceny, tak samo wszystko, i zakończyła się źle bardzo. Przykładowo CTR był gorszy 8 razy, współczynnik konwersji 33 razy gorszy. Zastanawiam się jak to możliwe, dlatego muszę zweryfikować to. Nie mam dostępu do ich konta Google Ads, ale mogę uzyskać raporty. Czy wszystkie raporty z tych grup głównych będą wystarczające? Czy w przypadku Google Shopping warto zapytać o coś jeszcze? Produkty które sprzedaję to produkty cyfrowe. Nie ma sprzedaży stacjonarnej i telefonicznej.
PS. Jeśli byłbyś zainteresowany napisaniem opinii na podstawie tych danych, proszę o kontakt. Opinia będzie dla mnie, chcę wyjaśnić co się stało, a sam raczej nie mam takiej wiedzy by to przeanalizować rzetelnie.
Raporty: Podstawowe, Czas, Konwersje, Produktowa, Analiza aukcji
Pozdrawiam