Witam serdecznie,
Na początek parę słów na temat naszego sklepu - jest to sklep internetowy z opakowaniami dla gastronomii. W Polsce jest parę takich sklepów, ale takich poważnych graczy jest z 2-3. Od samego początku korzystamy z usług gościa, który specjalizuje się w pozycjonowaniu organicznym. Jesteśmy zadowoleni z wyników. Jeśli chodzi o Google Ads, to ma on kogoś, kto robi to dla niego (w budżecie około 1400 zł netto / miesiąc). Myślimy jednak o tym, żeby przenieść się do agencji, która by ogarniała nam te Adsy - ze zwiększonym budżetem do 2000 - 2500 zł netto.
Czy uważacie, że to ma sens czy z takim budżetem lepiej zostawić to w rękach osoby, która zajmuje się tym w pojedynkę, w ramach jednoosobowej działalności?
Wszelkie sugestie będą mile widziane!
Z góry dziękuję.
Pozdrawiam