A powiedz mi czy wszystkie SM tak samo oddziaływują?
Z tego co właśnie czytałem to niby Tweeter lepiej z racji tego ze mają jakaś umowę z Googlem...
Linkedin ponoć lepiej działa od FB..
Rozumiem ze to nie jest tak że Link na FB działa tak samo jak link na jakimś forum tym bardziej jak jest dofollow.
Jeszcze jedno mnie nurtuje, czy samo już posiadanie konta firmowego na jakimś kanale SM daje pozytywny wpływ czy dopiero publikacje na nim zamieszczane?
I trzecia myśl jaka mi chodzi po głowie, przeglądam sobie za pomocą Ahrewsa linki mojej konkurencji, sporo firm taxi ma poumieszczane linki w sygnaturach na forach internetowych oraz w listach użytkowników. Zaczęłam więc kopiować moja konkurencje, tyle że nie wiem czy to są linki kupione X lat temu i czy np nadal jest sens to robić czy tylko strata czasu.
Pytam się bo umieściłem np link do Bloga w sygnaturze jednego z forów na którym kiedyś sporo czasu spędziłem, GSC zaindeksowalo mi ponad 300 linków z tego forum a nie zauważyłem jakiejś różnicy w pozycjach czy szybszego dodawania słów kluczowych w artykułach blogowych.
Jednym słowem czy fora internetowe nadal dają moc czy tylko niektóre lub w ogóle szkoda prądu lepiej skupić się na artykułach sponsorowanych?