Mamy np. 50 produktów -każdy ma inną nazwę , gdyż są to różne modele/rodzaje ( mają z kolei po 5 wymiarów - czyli 250 pozycji). Opis dla 50 produktów jest pisany od podstaw i zróżnicowany. Kwestia jest produktów , które różnią się wymiarami. Wiemy , iż można to wykonać tak jak przesłał to w linku Mion (czyli np. stworzyć atrybuty) jednak tutaj chodzi o kwestię , że chcielibyśmy , aby każdy produkt z osobna był możliwy do "wyszukania" przez google i tym samym chcielibyśmy uniknąć duplikacji treści ( czy wystarczy , że zostanie zmieniony tytuł produktu/nazwa/ wymiar - jeżeli pierwsze 5 zdań jest identyczne bo dopiero kolejne opisują wymiary, rodzaj zastosowanego materiału , który de facto jest inny niżeli w pierwotnej wersji?)
Może na konkretnym przykładzie będzie to bardziej zrozumiałe?
Dopytuje bo napisał Pan , iż cyt.:"opis produktu nie powinien być problemem." - zatem dlaczego od tak dawna każdy radzi nie korzystać np. z treści przekazywanych przez producentów czy też treści , które już mamy zastosowane np. na witrynie Allegro?
Odpowiedź na te kwestie pomoże mi z zagadnieniem , które mnie bardzo nurtuje, a za pomoc serdecznie dziękuję.