Skocz do zawartości

PagerOwski

Nowi Forumowicze
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia PagerOwski

  1. Zatem jak to wygląd z perspektywy czasu i $ u Pana? Branża meble
  2. Myślałem , że jeśli mam jeden model produktu w 5 różnych wymiarach to lepszym wyjściem z sytuacji byłoby opisanie każdego z osobna uwzględniając w tytule jego wymiar , ale tak samo w treści opisującej dany produkt. Tylko , że w tym przypadku mamy możliwość stworzenia około 10-16 produktów. Mimo , iż produkty były opisywane całkowicie inaczej to oczywiście stworzyliśmy kwestię wariantów jak w filmie który ukazałeś. Może nie rozumiem do końca istoty pozycjonowania i dlatego tak trudno jest mi pojąć kwestię odpowiedniego opisu produktu. Czy mogę skontaktować się z Panem w wiadomości prywatnej i dopytać o dwie , trzy rzeczy , które jak widzę będą dla Pana czymś oczywistym - dla mnie niekoniecznie;-)
  3. Podział na podstrony został wykonany , analiza i grupowanie fraz nie. Na ten moment kwestia do zastanowienia jeżeli chodzi o opisy kategorii ze względu na sporą konkurencję( zastanawiamy się czy nie lepiej wystartować na mniej obiegane frazy , ale bardziej sprecyzowane - long tail) - w tym przypadku sporo mniej odsłon , ale Klient raczej zdecydowany .
  4. Jak długotrwałe jest to zagadnienie do wykonania przez Pana? - pytam , gdyż dziennie wprowadzane jest około 10-16 produktów ( o zróżnicowanych opisach) - sklep na SaaS-ie , który nie był jeszcze indeksowany.
  5. Mamy np. 50 produktów -każdy ma inną nazwę , gdyż są to różne modele/rodzaje ( mają z kolei po 5 wymiarów - czyli 250 pozycji). Opis dla 50 produktów jest pisany od podstaw i zróżnicowany. Kwestia jest produktów , które różnią się wymiarami. Wiemy , iż można to wykonać tak jak przesłał to w linku Mion (czyli np. stworzyć atrybuty) jednak tutaj chodzi o kwestię , że chcielibyśmy , aby każdy produkt z osobna był możliwy do "wyszukania" przez google i tym samym chcielibyśmy uniknąć duplikacji treści ( czy wystarczy , że zostanie zmieniony tytuł produktu/nazwa/ wymiar - jeżeli pierwsze 5 zdań jest identyczne bo dopiero kolejne opisują wymiary, rodzaj zastosowanego materiału , który de facto jest inny niżeli w pierwotnej wersji?) Może na konkretnym przykładzie będzie to bardziej zrozumiałe? Dopytuje bo napisał Pan , iż cyt.:"opis produktu nie powinien być problemem." - zatem dlaczego od tak dawna każdy radzi nie korzystać np. z treści przekazywanych przez producentów czy też treści , które już mamy zastosowane np. na witrynie Allegro? Odpowiedź na te kwestie pomoże mi z zagadnieniem , które mnie bardzo nurtuje, a za pomoc serdecznie dziękuję.
  6. Dzień dobry, na wstępie chciałbym zaznaczyć , iż jestem nowy w tematach związanych ze sklepami internetowymi ,gdyż dotychczas cały swój biznes opierałem na marketplacach takich jak Allegro, Erli, Olx itp. Jednak nadszedł czas na stworzenie własnego wizerunku i tym samym sklepu - oczywiście wiąże się to z ogromną ilością pracy (nie wspominając o edukacji , która jest niezbędna do tego , aby rozpocząć nowy etap). Do sedna: Nurtuje mnie kwestia kanibalizacji treści: Otóż mam produkt X , który posiada wymiar 120 x 200 cm , a kolejny jest tym samym modelem , ale wykonanym w rozmiarze 140 x 200 cm. Nazwa produktu w przypadku produktu X jest inna niż w przypadku produktu Y (przykład: Łóżko tapicerowane 140/200 z wysokim zagłówkiem w kształcie prostokąta - to produkt X , a produkt Y Łóżko tapicerowane 160/200 TEGOLA w kolorze musztardowym) Jeśli 5 pierwszych zdań (h2) będzie identyczne , a kolejne 5 zdań zupełnie inne to czy może dojść do kanibalizacji treści? Czy w tym przypadku nie lepszym rozwiązaniem będzie oznaczenie produktu Y jako kanonicznego? Będę bardzo wdzięczny za pomoc z tym związaną bo tworząc 400 produkt (każdy z innym opisem) zaczyna brakować synonimów;-)
  7. PagerOwski

    Mateusz ;-)

    Dzień dobry, jestem w trakcie uruchamiania własnego sklepu internetowego. Zważywszy na fakt ,iż są to moje początki zarejestrowałem się , aby poszerzyć swoją wiedzę w zakresie SEO i nie tylko. Jak trafiłem? Szukając informacji o nagłówkach H1, H2. Pozdrawiam serdecznie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności