8p.pl
Forumowicze-
Postów
181 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia 8p.pl
Newbie (1/14)
0
Reputacja
-
W takim przypadku zawsze można napisać na kontakt /a/ 8p.pl z prośbą o zresetowanie hasła.
-
A czy w ogóle otworzył Pan ticket, że szuka Pan szybszego kontaktu? Ja widzę wszystkie pozamykane...
-
Wiesz xavi1984, latwo Tobie mowic (pisac). Dla Ciebie to jest "2 sekundy" na takie zdanie "serwer nie dziala" i nic wiecej. A dla nas to moze byc strata jakiegos % klientow, bo ktos akurat przeczyta Twoja post i tym sie zasugeruje. To jest watek o opiniach, a nie helpdesk do zglaszania problemow. A to, ze ktos Ci tu odpowiedzial, to byl to kompletny przypadek, bo arek_inc akurat byl na forum...
-
A moze zamiast pisac takie rzeczy na forum, zadasz pytanie supportowi!? To, ze nie dziala Tobie strona, to wcale nie znaczy ze serwer nie dziala... A to sa juz bezpodstawne oskarzenia, ktore maja na celu zepsucie nam dobrej opinii. I nawet jesli strona Ci z jakiegos powodu nie dziala (ze nie mozesz sie z nami skontaktowac), to wystarczy ze napiszesz do mnie PW - zawsze pomozemy rozwiazac Ci problem... no chyba ze wolisz siac nieprawde...
-
Szkoda w ogole slow na takich ludzi... Najlepiej napisac bzdure i pojsc spac... Na szczescie Twoje staty pokazuja, jak to rzekomo od 2 godzin serwer nie dziala:
-
8p.pl obserwuje zawartość [ hosting]] DOBRY HOSTING, NAJLEPSZA JAKOŚĆ, NISKIE CENY , Podatek z Adsense , Sprzedaż hostingu i 6 innych
-
Kiedy mamy pracowac? Wybralismy czwartkowa noc, bo jest najmniejszy ruch... Serwer glowny mial byc wylaczony tylko na kilka minut, a ze to godziny nocne, to dalismy sobie spokoj z wysylaniem setek maili, prace troche sie przeciagnely, ale tez bez przesady Userzy innych serwerow, ktore zostana (zostaly) wylaczone na dluzej dostali stosowne informacje. Dobra, zmykam bo pracy duzo a nocy juz coraz mniej... Edit: Acha... tak w ogole, to przepraszam ze zepsulismy wieczorne (nocne) plany
-
lug, polityka firmy (i polskie prawo) jest takie, ze niezadowolonemu klientowi w ciagu 10 dni zwracamy pieniadze (jeszcze sie taki nie znalazl ). Nie mniej, my nie mamy nic do ukrycia - jesli chcesz, damy Ci nawet 15 dni na testy.
-
Na tym polega zycie. My uwazamy ze zwtot pieniedzy nie jest uzasadniony (z wielu powodow, o czym zaraz). Tymczasem klient moze myslec inaczej i na szczescie przysluguje mu wlasnie prawo do dochodzenia swoich praw w sadzie. Jaka my mamy podstawe zeby nie zwracac? Np. taka, ze user moze spowodowac powazniejszy pad, a wtedy jestesmy zmuszeni dac innym uzytkownikom serwera dodatkowy okres gratis. Winny uzytkownik w ten sposob parcypuluje w kosztach. Tlumaczenie, ze ktos sobie nie zdaje sprawy jest bez sensu. To ja sobie kupie telefon, przez przypadek wykonam 1000 polaczen (bo np. nie wlacze blokady klawiatury) i mam za to winic caly swiat, "bo ja nie wiedzialem"? Trzeba brac odpowiedzialnosc za to co sie robi. Ale zreszta, jak napisalem wczesniej, unikamy sytuacji dozywotniego zawieszania konta - jestesmy wyrozumiali w 99% przypadkow i dajemy nastepne szanse. Pisalem o tym w watku ktory zniknal. Za to, ze ktos posiedzi przy komputerze "poklika" przez 10 minut my musimy zaplacic. Bo praca = czas = koszty. Czasami zalozenie konta trwa 10 minut, a czasami 20 (bo np. trzeba tez fakture wystawic, poinformowac jak zaparkowac domene itp.). Ok, od tego jestesmy, ale czlowiek ktory to robi, nie jest organizacja dobroczynna wiec za darmo swojej pracy nie wykonuje.
-
Nie wiem dlaczego moj poprzeni watek zostal usuniety... Napisze w skrocie jeszcze raz. Macie racje co do punktu o zmianie regulaminu. Wcale sie nie usprawiedliwiam, ale ten punkt tez jest/byl w wiekszosci firm Co do innych punktow, to my chronimy w ten sposob innych uzytkownikow. Bo jesli ktos zacznie bardzo obciazac serwer, to my musimy go zablokowac (i w ostatecznosci nie odblokowywac) zeby inni mogli korzystac z serwera w cywilizowany sposob. Dla przykladu podam tylko fakt, ze mialem kiedys duzy serwis u konkurencji. Strasznie obciazal serwer (powinien byc na dedyku), chodzil wolno ale ta firma przez 3 miesiace nawet mi zadnego upomnienia nie wysylala. Dopiero gdy serwer zaczal zaliczac pady, postanowilem go przeniesc do siebie - ich maszyna zaczela dzialac momentalnie jak nowka. Dla nas nie ma lepszych i gorszych - wszystkich traktujemy tak samo, bo serwer ma działać dobrze! Podsumowujac - jesli juz rozwiazujemy z kims umowe (dziekujemy za wspolprace), to ta osoba doskonale zdaje sobie sprawe z tego co zrobila (zrobila to umyslnie). Jest na tym forum z 10 osob, ktorym blokowalismy konta (nawet pare razy). Ale wykazaly one chec poprawienia sytuacji i dzis ich strony dzialaja jak inne. W calej naszej historii pozegnalismy sie tylko z 2 osobami. Mysle ze to nie duzo (%) jak na kilkaset uzytkownikow. PS. wszystko ginie - nasze uslugi nie sa z tych co "nie ponosimy na poczatku zadnych kosztow", ale to nie jest miejsce na wywody dlaczego tak jest. Nie mniej, dzieki za sugestie, wzielismy je sobie do serca
-
wszystko ginie, czy wyobrazasz sobie podpisanie umowy z kims, kto podaje w imieniu "X" a w nazwisku "Y"? Albo, co mamy zrobic jak user bedzie narazal innych uzytkownikow na straty (np. przez nadmierne zuzywanie zasobow)? Moze mamy go poglaskac po glowie i podziekowac ze jest taki fajny? Jest blokowany i otrzymuje szanse na poprawe (nie zawsze). To samo jesli ma na serwerze np. materialy o tresci pedolilistycznej (chyba zle odmienilem, sorry). Czy klient nie ma prawa rozwiazac umowy z nami w dowolnym momencie? A dlaczego ma nie miec tego prawa? W ciagu 10 dni moze zrezygnowac z usugi razem ze zwrotem pieniedzy - tak stanowi prawo. Ten regulamin jest oparty na regulaminach i doswiadczeniach innych firm. Nie wiem dlaczego akurat nam zwracasz uwage, skoro stosuje to 95% hostingodawcow...
-
gostek_, wiesz czemu Twoj wordpress nie dzialal? Bo user nie mial pelnych praw (all) do bazy danych Juz wszystko chodzi, gdybys mial jakies uwagi / pytania / sugestie, pisz prosze do supportu.
-
tkosau, "klient ma zawsze racje" - tyle moge napisac oficjalnie. Nieoficjalnie: w Twoim przypadku zlecilismy ekspertyze firmie zajmujacej sie programowaniem (w tym PHP). 8p.pl ma programistow, ale nie bieglych. Mamy na pismie stwierdzenie, ze wina lezala po stronie zle napisanych skryptow (niedbale) - z tego co widze, dostales informacje o tej ekspertyzie, ale widze ze urazone ambicje nie pozwalaja przyznac sie do winy... ktorej my (jako 8p.pl) nie stwierdzamy - opieramy sie tylko na niezaleznej analizie. I teraz co mamy zrobic? Jesli mam wrocic do wersji oficjalnej, to ok, masz racje - wina lezala po naszej stronie... gostek_, Twoja strone sprawdzi administracja.
-
gostek_, zanim zaczniesz oczerniac nasza firme i kolejny raz polecac te sama konkurencje, prosze, opanuj siebie i swoje bezpodstawne komentarze. Napisales posta przed godz. 16 a od 13 dzialaja juz obie Twoje strony. Bledy lezaly po stronie skryptow (wlasciwie to zlej relacji skrypt <-> serwer). Po Twoich uwagach, zrobilismy tez testy na najnowszym Word Pressie - wszystko dziala, co widac na https://www.test-wp.8p.pl. Edit: do polecania konkurencji (ktorys raz z kolei) masz osobny watek...
-
Moze ja tylko sprostuje, bo nie chcialbym zeby te ostatnie wypowiedzi byly zle rozumiane Problemem jest to, ze 4 osobom (o tylu przypadkach wiemy, ale tez statystyki ogladalnosci "stoją" w miejscu) z jakiegos powodu nie dziala poprawnie strona glówna 8p.pl - sam serwer i strony klientow dzialaja poprawnie, co mozna sprawdzic np. tu. Problem z DNS'ami zostal juz rozwiazany (tak mysle), wiec mam tez nadzieje, ze wkrotce zacznie dzialac strona tym 4 osobom (moze juz dziala?)