Skocz do zawartości

Co myślicie o chemtrails?

Tomahawk

Rekomendowane odpowiedzi

Od kiedy pamiętam (będzie ponad 30 lat) samoloty czasami zostawiały po sobie takie smugi.

Wynika z tego, że ponad 30 lat pogoda jest sterowana ;)

Nie znam się na pozycjonowaniu, ja tu tylko zużywam transfer i miejsce w sql.

Roman Kluska ujawnia: nadchodzi INFLACYJNY ARMAGEDON!

No nie wiem. Obejrzyj sobie filmik. Tam te smugi zachowywują się inaczej. Nie znikają tylko się "rozlewają" przysłaniając całe niebo.

Ja szczerze powiedziawszy nigdy czegoś takiego nie widziałem. Wprawdzie mieszkam trochę na zadupiu ale jak leciał samolot to smuga zaraz znikała i niebo nie było nigdy przysłonięte z tego powodu.

Żeby się kompetentnie wypowiadać trzeba by mieć styczność z tym tematem bezpośrednio: jako pilot, albo jako ktoś zatrudniony w przemyśle paliwowym. Inaczej, to można sobie każdą bzdurę wymyślić.

Świat idzie do przodu i może po prostu skład paliwa lotniczego jest teraz trochę inni niż wcześniej i faktycznie coś do niego dodają co powoduje inne rozłożenie smugi, nie dlatego, żeby sterować pogodą, tylko żeby była lepsza wydajność silnika. Być może wynika to ze zmian w środowisku/atmosferze... można wymyślić tysiąc różnych powodów, ale oczywiście najbardziej kręci taki powód, że ktoś "steruje pogodą", jest "spisek" etc.

Jeżeli chodzi o pogodę, to już bardziej prawdopodobny jest wpływ na nią przez projekty typu HAARP (https://pl.wikipedia.org/wiki/HAARP).

Z drugiej strony... myślicie, że jeżeli cokolwiek jest ukryte przed społeczeństwem to się tego dowiecie ? Ludzie od starożytności są manipulowani przez religie - od czasów Faraonów i wcześniej, a rządzący teraz mają o wiele lepsze narzędzia niż w czasach starożytnych :)

Obejrzyj sobie filmik.
Widziałem, skrzyżowanie tras samolotów i początek filmowania przed spodziewanym zachmurzeniem. Każdy kto ma kamerę może coś takiego nakręcić, a potem tworzyć teorie spiskowe.