Skocz do zawartości

Strona, forum, blog, galeria

przeminho7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich, jest to mój pierwszy post więc od razu się przywitam co by dwóch tematów nie dziergać.

Stronami WWW zajmuje się od 3 miesięcy, czyli jestem amatorem. Mam teraz jedno zasadnicze pytanie dotyczące pozycjonowania strony.

Posiadam stronę www jednego z niewielkich Polskich miast ( do 15 tys. ludzi). Po wpisaniu nazwy miejscowości wyskakuje około 2.000.000 wyników.

Teraz przejdę do sedna:

Na stronie posiadam trzy subdomeny: BLOG (wordpress). FORUM (phpBB by Przemo), GALERIA (darmowy skrytp flash). Na tym głównie ma się opierać moja strona. Na głównej stronie nie zamierzam wprowadzać zbyt dużo nowych tekstów. Czy duży ruch na subdomenach pozwoli mi wypozycjonować główną domenę?

Wszystkie te elementy mojej witryny są ładnie i czytelnie "pospinane" także podróżowanie po całości jest łatwe i przyjemne.

Ruch nie wpłynie na pozycję Twojej strony. Musisz zdecydować się pod którą domeną będziesz pozycjonować słowo i na tą domenę skierować linki. Pozostałe subdomeny mogą wzmacniać wybraną domenę do pozycjonowania.

TestyPozycjonera.pl Testy SEO - Białe, czarne i wszelkie inne odcienie SEO w praktyce.

KsiegaPozycjonera.pl Pozycjonowanie i Optymalizacja - Twoja baza wiedzy.

NarzedziaPozycjonera.pl Narzędzia Pozycjonera - Zleć nam czarną robotę pozycjonera.

Dzięki wielkie za informacje.

Korzystając z okazji jeszcze jedno szybkie pytanie:

Wiem, że pozycjonowanie "na jedną frazę" nie jest rozwiązaniem wystarczająco skutecznym (chyba, że się mylę). A pozycjonowanie np. na cztery frazy, przy czym jest to jedno słowo, np. Warszawa w kilku odmianach (Warszawski, Warszawy, Warszawska) czy lepiej dobrać cztery różne frazy

Bardziej:

Warszawa

Portal o warszawie

Galeria warszawy

Forum warszawskie

TestyPozycjonera.pl Testy SEO - Białe, czarne i wszelkie inne odcienie SEO w praktyce.

KsiegaPozycjonera.pl Pozycjonowanie i Optymalizacja - Twoja baza wiedzy.