Skocz do zawartości

Dywagacje na temat limitów CPU w prohost.pl


Pozycjoner.pro

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli jednym słowem -"nie podoba sie to won?". Bardzo dobra polityka...

Myślałem, że ustosunkuje sie Pan/Pani do mojego pytania czym mogą być spowodawne duże róznice w Waszej firmie a w innych firmach. Jestem laikiem w tym temacie - wybrałem frime ze wzgledu na stabilność a dopiero poxniej zastała mnie sytuacja z % cpu. Dziś mam najwyższy pakiet, sporo wydanych pieniędzy na Wasze usługi i uważam, że mozna poświecić 2 min i rzetelnie odpowiedzieć na pytanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 131
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

@aniec2

Nie wiem nic o obliczeniach innych firm, nie mam dostępu do ich serwerów, ustosunkowanie się do "czegoś nieokreślonego" nie jest możliwe. Ma Pan w panelu dokładne statystyki wraz z bezpośrednim nieobliczanym (uśrednianym) użyciem cpu bezpośrednio z systemu operacyjnego. Według mnie to wystarczy. Nie będę przecież Panu tłumaczył dlaczego instrukcja echo 'lol'; zjada tyle i tyle czasu procesora. Wątpię aby miał Pan tak dokładne statystyki w innych firmach bo wiem, że jedynie kilka je udostępnia. Co do pytań to odpowiednim miejscem na to jest helpdesk na naszej stronie.

@miz

Bazy danych nie są wliczane do obciążenia. Bazy danych są na innych serwerach niż www. Jak już pisałem tylko procesy danego użytkownika są liczone - inne nie wpływają na obciążenie. Z tego co pamiętam to twoje statystyki wskazywały większe obciążenie przez kilka tygodni - nie wiem jak jest teraz. Nie miało to związku z awarią baz. Jeśli o dobrym koncie myślę.

W tej chwili na koniec miesiąca 6 kont zostało zawieszone za przekroczenie limitu. 7 dokupiło punkty. Na tysiące kont to jest nic i tylko pokazuje, że system działa a ci co przekraczają odbiegają znacząco od średniego użycia. Tyle, że właśnie te naście osób napisze na forum a te tysiące którzy nie mają problemu z przekraczaniem limitu nie.

Wydaje mi się też, że ile by nie pisać to i tak każdy wie lepiej chociaż nie potrafi wytłumaczyć swojej racji.

prohost.pl - Hosting na profesjonalnych serwerach Dell PowerEdge zlokalizowanych w Polsce.
Minimalna konfiguracja: 2 procesory, 32gb ram, dyski ssd.
Codzienne kopie bezpieczeństwa. Support 24/7 Serwery VPS i Dedykowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Celowo napisałem tutaj gdyż helpedsk nie udzielibym mi zadnych informacji po za "prosze zoptymalizowac skrypt". Mozna odpowiedziec widac na pytanie. Dziekuje. I prosze nie wsadzać mnie z ludzmi, którzy 'jeczą, że limty sa takie i takie" - wydaje mi sie, że sa obliczane nieadekwatnie do ilosci posiadanych skryptów ale nie bede się z Panstwem kłócił - wyjaśnił mi Pan całą sytuację..

Razi natomiast podejscie do klienta, który zostawia u Was nie małe pieniądze - no ale cóż.

Edytowane przez aniec2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Helpdesk jest po to aby odpowiadać więc tam proszę kierować pytania. Pisanie tutaj nie gwarantuje otrzymania odpowiedzi.

Podejście jest takie, że kupuje Pan konto o określonych parametrach i takie dostaje - jeśli chce Pan czegoś innego to trzeba kupić coś innego. Nie widzę sensu w wymaganiu czegoś czego się nie kupiło - jak ktoś kupuje serwer shared to nie powinien spodziewać się zasobów serwera dedykowanego. Bądźmy realistami.

Edytowane przez Prohost

prohost.pl - Hosting na profesjonalnych serwerach Dell PowerEdge zlokalizowanych w Polsce.
Minimalna konfiguracja: 2 procesory, 32gb ram, dyski ssd.
Codzienne kopie bezpieczeństwa. Support 24/7 Serwery VPS i Dedykowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To się nazywa pokazanie klientowi gdzie jego miejsce i że powinien zapłacić i się więcej nie odzywać, chyba że znów chce zapłacić. Jedno to czy klient ma rację a drugie to normalne podejście i umiejętne wytłumaczenie...

Ja na laohost miałem podobne problemy i niestety tam helpdesk mnie zbywał i jedynie na forum można było coś się dowiedzieć :/

Edytowane przez marrcee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi sie, że sa obliczane nieadekwatnie do ilosci posiadanych skryptów

Możesz mi to wyjaśnić? Co to znaczy?

W panelu jest

"Statystyki procesów php". Bardzo przydatne, jak limit się zbliżał to po przejrzeniu i poprawieniu skryptów jest OK.

Nie można oczekiwać, że firma hostująca będzie Wam skrypty poprawiać :zeby:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem, że ustosunkuje sie Pan/Pani do mojego pytania czym mogą być spowodawne duże róznice w Waszej firmie a w innych firmach. Jestem laikiem w tym temacie - wybrałem frime ze wzgledu na stabilność a dopiero poxniej zastała mnie sytuacja z % cpu. Dziś mam najwyższy pakiet, sporo wydanych pieniędzy na Wasze usługi i uważam, że mozna poświecić 2 min i rzetelnie odpowiedzieć na pytanie.

Jakim cudem raportowane użycie CPU ma być takie same między dwoma różnymi maszynami? Sporo pieniędzy za shared... sorry ale przecież to kosztuje grosze w porównaniu z dedykiem czy VPS. A nikt z firmy nie będzie siedział godziny, żeby sprawdzić skrypty i napisać co generuje obciążenie. Może w pakiecie shared ma być jeszcze bezpłatny audyt i poprawa źle nieoptymalnych skryptów przez profesjonalnego programistę? :) (godzina pracy w takim wypadku kosztowałaby pewnie więcej niż płacisz za kwartał hostingu).

Czyli jednym słowem -"nie podoba sie to won?". Bardzo dobra polityka...
A no fakt - śmieszny hosting. Powinni pozwolić, żeby trzech klientów ubiło całą maszynę :) Albo zapłać za używane zasoby, albo "won"... albo inni klienci będą mieli świadczoną usługę marnej jakości. Widzisz tu gdzieś miejsce na inną opcję? Taniej jest dokupić hosting za marną stówkę rocznie, niż programistę zatrudniać (z resztą sam możesz to zrobić, w czym problem?)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 lat później...

Poczta na Prohoście leży i kwiczy. Dzisiaj w nocy coś u mnie padło i zniknęły mi wszystkie konta emailowe. Na serwerze zawartość tych kont jest, sprawdzałem przez FTP, jednak w Cpanelu wszystkie konta zniknęły, zostało tylko domyślne par10000, ale przy próbie wejścia na nie otrzymuję komunikat o błędzie podczas łączenia się z bazą danych. I jak to zwykle w Prohoście bywa, gdy coś klientowi padnie w weekend, to na naprawienie tego poczeka sobie do poniedziałku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehh, no tak, zapomniałem kompletnie, że IQ ich przejęło. Dzięki za link, wysłałem im wiadomość. Chociaż nie mam jakichś wielkich nadziei na usunięcie tej usterki jeszcze dziś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

przykro mi, ale w sprawach usług znajdujących się na prohost.pl
prosimy kontaktować się tylko i wyłącznie pod adres e-mail bok@prohost.pl
bądź bezpośrednio przez system zgłoszeń znajdujący się w Panelu Klienta.
Pisząc zgłoszenie do iq.pl nie mamy możliwości zweryfikować czy są 
Państwo upoważnieni do uzyskiwania informacji oraz przeprowadzenia
jakiejkolwiek szczegółowej analizy dotyczącej posiadanych usług na prohost.pl.

 

Tak jak myślałem. Coś ci padło w piątek po południu- to se możesz pisać do BOK do woli, poczekasz se do poniedziałku aż ktoś się zlituje i ci to naprawi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności