Skocz do zawartości

Pozycjonowanie strony

Bilek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam zwracam się z pytaniem ile czasu zajmuje wypozycjonowanie strony. Jestem w przebudowie strony https://www.billboard.com.pl. Ile trzeba czekać czasu po zgłoszeniu strony do katalogów, zgłoszeniu do systemu Linkuj PRO, Link Vault, itp aby pozycja w google po konkretnym zaytaniu w wyszukiwarce się poprawiła (tzn aby wynik był w pierwszej dziesiątce?).

I kolejne pytanie: około 2 tygodnie temu zgłosiłem stronę do kilkudziesięciu katalogów dodawania stron ale mimo tego liczba linków z google nadal jest taka sama (tzn 4) a w onecie nie ma w ogole.

Page rank strony jest 2 ale na stronie https://www.optymalizacja.com/pagerank.php po wpisaniu www.billboard.com.pl pojawia się błąd. Co jest tego powodem?

Czy słowa kluczowe mogą być różne na każdej podstronie?

P.S. Proszę o wyrozumiałość i o ewentualne wskazówki ponieważ jestem dopiero początkującym w tej materii.

============

Pozdrawiam

Wszysto zależy od frazy/słowa kluczowego na które chcesz pozycjonować, co do systemów wymiany to osobiście odradzam przynajmniej na początku(dlaczego to wyjaśni Ci przestudiowanie paru wątków na forum)

A co do czasu to hmmm musisz co najmniej przeznaczyć ze dwa tygodnie na przestudiowanie frum :blink:

pozdrawiam

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

I nie denerwuj się Bilek, że dostałeś taką odpowiedź, czyli żadną. Jak byłem tu nowy, też mnie to wkurzało. Ale okazuje się, że na większość pytań naprawdę można znaleźć tu odpowiedź, tylko trzeba poszukać. Masz 0,00001% szansy, aby zadać pytanie, którego jeszcze nie było :blink:

zamki polskie, pałace i dwory obronne

taka dosc oczywista wskazowka jes taka, ze na Twojej stronie, poza meta tagami w ogole nie ma zadnego tekstu, nie mowiac juz o frazach pod ktore chcesz sie pozycjonowac...