Skocz do zawartości

jak przegonić starą domenę

loel

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawa wygląda tak, w top1 siedzi stara, 10 letnia strona z 3k site i wpisem w dmoz, PR 3. Od długiego czasu nieaktualizowana, nie pozycjonowana, specjalnej ilość bl też nie ma. Dodatkowo słowo kluczowe ma w nazwie domeny i tylko dlatego wyświetla się w SERPach na top1.

Moja strona: świeża domena, 20 site i... no właśnie jak się do tego zabrać, żeby wejść w top1. Jak określilibyście trudność wskoczenia do top1.

Może nie mam wielkiego doświadczenia, ale trochę już ogarniam. Pozycje 3-10 są łatwe do osiągnięcia bo są tam przypadkowe strony.

Proszę jedynie o określenie stopnia trudności, bo nie wiem czy taniej wyjdzie mi to zlecić czy jednak zabrać się samemu. Chodzi o stronę firmową, która będzie gotowa dopiero za jakiś tydzień.

Sprawa wygląda tak (...) Jak określilibyście trudność wskoczenia do top1.
Proszę jedynie o określenie stopnia trudności, bo nie wiem czy taniej wyjdzie mi to zlecić czy jednak zabrać się samemu.

Stopień trudności: w sam raz dla początkujących. Jeśli masz czas i chcesz zdobyć jakieś doświadczenie w pozycjonowaniu, to nie widzę powodu, by komuś to zlecać. Problem w tym, że tak na prawdę nie wiemy na ile "ogarniasz" pozycjonowanie. A podejrzewam, że może być z tym kiepsko, jeśli nie potrafisz stwierdzić, czy uda Ci się przegonić stronę, którą opisałeś. Sam musisz zdecydować, czy chcesz poświęcić na to czas i spróbować samemu, czy jednak zlecić i mieć z głowy. Wątpię, żeby jakaś odpowiedź w tym wątku pomogła Ci w podjęciu tej decyzji.

Szukam aktualnego właściciela domeny filmside.pl

Proszę o kontakt na PW.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie