Skocz do zawartości

Webmaster tools google


miszcz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Ostatnio zauważyłem dziwną rzecz w sklepach, które obsługuję. W panelu webmastertools google w kilku z nich, na pierwszym miejscu w słowach kluczowych jest lenovo, mimo że nie występuje ono w kodzie źródłowym. Obniżyło to to kilka pozycji tylko jeden ze sklepów na najważniejsze słowo kluczowe, po kilku modyfikacjach pozycja podskoczyła o kilka oczek, jednak nie jest ona taka, jaka była wcześniej. Na stronie głównej nie znalazłem choćby jednego wspomnianego słowa, zaglądając w źródło jak również korzystając z SeoQuake to słowo nie występuje. Jedyny związek z tą marką notebooków jest taki, że niedawno powstał nowy sklep, w którym właśnie oferowane są produkty tej marki. W każdym z tych sklepów jest flashowa reklama nowo powstałego sklepu, w której owa marka często się powtarza. Sklepy postawione są na KQSie, reklama znajduje się na każdej podstronie. Chciałem zapytać jaki wpływ ma ta reklama na pozycję w google bądź na słowa kluczowe dla botów indeksujących googla. Wszystkie sklepy oferują produkty z tej samej branży, różnych producentów, jednak nie są branżowo związane ze sprzętem IT.

Czy należy zmienić reklamę na inną, w której wspomniane słowo występowało rzadziej czy nie ma to znaczenia i może pozostać taka jaka jest w tej chwili?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności