Skocz do zawartości

Nazwa.pl zwiększa transfer


piernik

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 46
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Ja kupiłem serwer w nazwa.pl na jednej z promocji (dostałem upust 50%) pełen przekonania że dostanę serwer jaki znałem z dawnych czasów gdy miałem tam serwer serii Provider.

Tymczasem okazuje się, że niestety - baza danych pada średnio 3 razy w tygodniu (po 10 minut - ale pada) każdorazowo. Support w łikendy to raczej fikcja :D.

Podsumowując - w szaleńczym wyścigu na top100.pl jakoś NetArt się rozmienia na drobne.

Use Your wise mind, test imagination...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem serwer w nazwa.pl na jednej z promocji (dostałem upust 50%) pełen przekonania że dostanę serwer jaki znałem z dawnych czasów gdy miałem tam serwer serii Provider.

Tymczasem okazuje się, że niestety - baza danych pada średnio 3 razy w tygodniu (po 10 minut - ale pada) każdorazowo. Support w łikendy to raczej fikcja :D.

Podsumowując - w szaleńczym wyścigu na top100.pl jakoś NetArt się rozmienia na drobne.

91393[/snapback]

To nieciekawie....

Znacznie lepszy mam support na koncie w usa za kilka dolarów. Zawsze odpowiedz mialem w ciagu paru minut lub do kilkunastu. W tym drugim przypadku byla juz odpowiedz z informacja o usunieciu problemu :D

Pozdrawiam

Jurdziol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znacznie lepszy mam support na koncie w usa za kilka dolarów. Zawsze odpowiedz mialem w ciagu paru minut lub do kilkunastu. W tym drugim przypadku byla juz odpowiedz z informacja o usunieciu problemu

A możesz zdradzić gdzie masz ten dobry hosting za kilka dolarów :>

PowerLink 2007

OVH - Hosting - Solidny i tani hosting, Polecam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

home.pl albo zwiększy transfer w ramach promocji (wtedy nie będzie możliwe jednoczesne korzystanie ze zwiększonego transferu i kuponu rabatowego) albo nic nie zrobi do końca grudnia (bo wtedy kończy się promocja z kuponami rabatowymi).

ostatnie zwiększenie transferu w home.pl miało miejsce 01.07.2005, a home.pl zbyt często nie przyspiesza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

www.hostingzoom.com, a scislej w ich oddziale niskobudzetowym -> www.resellerzoom.com :]

91696[/snapback]

Znam :( Mam też serwerek u nich (na maszynce juno).

Support owszem szybki ale już z fachowością nie tak super.

Przeszedłem drogę krzyżową aby skonfigurowali poprawnie dns dla naszej domeny regionalnej. :) (jakieś 30 maili z czego 27 to tłumaczenie zasad rejestracji domen w PL)

Pan w supporcie nie mógł pojąć jak to jest, że domena główna należy do registrara

(bieszczady.pl), a ja chcę wpisać (faktycznie) subdomenę do ich dnsu :D

Zauważyłem ogólnie, iż support jest u nich jakby 2 poziomowy. Proste sprawy załatwianę się przez level 1 - i faktycznie szybko - a coś wymagającego większej znajomości tematu załatwia level 2 i na to się czeka czasem nawet 2 dni.

Miałem też przypadek, że zniknęły dane bo siadł dysk, a Panom adminom nie chciało się sprawdzić czy to co odzyskali z dysku jest takie same jak w backupie.

Gdybym przypadkiem nie trafił na to to byłoby kuku.

Na dmozy, wikipedie i inne super sprawa - polecam :D

Use Your wise mind, test imagination...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

www.hostingzoom.com, a scislej w ich oddziale niskobudzetowym -> www.resellerzoom.com :]

91696[/snapback]

Znam :( Mam też serwerek u nich (na maszynce juno).

Support owszem szybki ale już z fachowością nie tak super.

Ja jestem na serwerze Titan.

Przeszedłem drogę krzyżową aby skonfigurowali poprawnie dns dla naszej domeny regionalnej. :) (jakieś 30 maili z czego 27 to tłumaczenie zasad rejestracji domen w PL)

Pan w supporcie nie mógł pojąć jak to jest, że domena główna należy do registrara

(bieszczady.pl), a ja chcę wpisać (faktycznie) subdomenę do ich dnsu :D

Zauważyłem ogólnie, iż support jest u nich jakby 2 poziomowy. Proste sprawy załatwianę się przez level 1 - i faktycznie szybko - a coś wymagającego większej znajomości tematu załatwia level 2 i na to się czeka czasem nawet 2 dni.

Miałem też przypadek, że zniknęły dane bo siadł dysk, a Panom adminom nie chciało się sprawdzić czy to co odzyskali z dysku jest takie same jak w backupie.

Gdybym przypadkiem nie trafił na to to byłoby kuku.

To ja mialem do czynienia tylko z "level 1". W Titanie raz padl dysk backupowy ale wymienili w pare h. A tak problemow wiekszych nie ma ;)

Na dmozy, wikipedie i inne super sprawa - polecam :D

91704[/snapback]

Na cos wiekszego czy powazniejszego serwer w Europie lub w Polsce, bo ostatnio spadaja ceny. Dlaczego tak to z wiadomych przyczyn ;)

Pozdrawiam

Jurdziol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uptime mojego serwera jest na poziomie 99,7%. Jesli sie pojawi awaria jest naprawiana dosc szybko. Moj kontakt z supportem nie byl duzy. W wersji niskobudzetowej glownym kanalem kontaktu jest system "ticketow" lub email. W wersji normalnej (hostingzoom.com) mamy livechat 24h na dobe.

Nie zauwazylem aby serwer, na ktorym jestem mial problemy z wydajnoscia.

Kontorola serwera to tylko cpanel + whm dla kont resellerskich.

Pozdrawiam

Jurdziol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności