Skocz do zawartości

Najlepsza tematyka w AdSense

moody

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zastanawiam się jaka tematyka stron jest najlepsza, jeżeli chcemy zarabiać przede wszystkim na AdSense. Przez "najlepsza" rozumiem najwyższe zarobki, czyli duża wartość kliknięć, generowanie dużego CTR (nie wiem czy zależy to od tematyki).

Wiadomo, że generalnie najlepsza jest tematyka finansowa. Ale jaka konkretnie? Kredyty? Inwestycje? Konta bankowe? Słyszałem, że z tych trzech najlepsze są inwestycje, a oprócz tematyki finansowej - turystyka.

Sam nie mam wielkiego doświadczenia w AdSense więc proszę o pomoc tych, którzy zbijają tam kokosy :)

pozdrawiam

Michał

Myśl sobie co chcesz. Jeśli sądzisz, że ktoś za darmo podzieli się z Tobą cennymi informacjami szkodząc samemu sobie (tworząc sobie nowego konkurenta), to jesteś w błędzie. Nikt nie ma w tym interesu, ja też nie.

Faktycznie tak sądziłem, bo wiele osób udziela na tym forum takich właśnie "cennych" informacji, mimo, że ten kto je otrzymuje, jest potencjalnym konkurentem. I chyba między innymi po to jest to forum...

Ty sam w stopce deklarujesz pomoc, a jak masz okazję jej udzielić to mówisz "spadaj". Dla mnie jest to dziwne, ale masz do tego pełne prawo. Przy okazji - blog ze stopki całkiem fajny, z pewnością poczytam.

W każdym razie temat do zamknięcia.

moody - chyba nie do konca zrozumiales, wg. mnie informacje na forum moga Cie tylko nakierowac lub dac jakies ogolnie informacje typu: dobra branza w adsense jest bankowosc, kredyty w okresie wakacji - turystyka, a w okresie zimowym/swiatecznym - prezenty/sklepy/upominki.

Ale konkretnej informacji nie uzyskasz. U mnie to jest tak, zarabiam na bankowosci, ale sprecyzowanej do konkretnych slow kluczowych.

Zapewne sam byś nikomu nie zdradzil "swoich sekretów" internetowego zarabiania :angry:

A swoja droga LIS pomógł bardzo wielu osobom na tym forum i często dzieli sie bardzo cennymi wskazówkami, wystarczy przejrzeć jego posty. Dla mnie to duzo :)