Skocz do zawartości

Lista 250 katalogów dla początkujących.

dziankarlo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Też jestem początkujący i sporo czasu mi zeszło na zapoznawaniu się z katalogami i na wpisach do nich.

Postanowiłem zrobić listę katalogów dla początkujących, czyli listę takich katalogów, które akceptują wpisy stron z PR = 0. Udało mi się zebrać niemało, bo aż 250 takich katalogów, które dodatkowo charakteryzują się jeszcze tym, że nie wymagają linku zwrotnego, są całkowicie darmowe, w każdym można się zarejestrować i modyfikować wpis wraz z rozwojem strony. Prawie wszystkie z nich to seokatalogi. Lista w formacie pdf znajduje się tutaj: Lista 250 katalogów dla początkujących .

• Odpowiedzi 182
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

"chyba" to jednak robi różnice. Dokonywałem wpisu do 1seo i 2seo na początku sierpnia i wpisy były zupełnie darmowe. Za wpis do wosinskiej tez nie było opłaty. Prosze aby więcej nie pisały osoby, które nie są pewne swoich wypowiedzi i używają słów "chyba, może, zdaje mi się" itp :) Pozdrawiam.

Status katalogów płatny/niepłatny ostatnio tak szybko się zmienia, że nie wiem, czy jest szansa na jakąś listę, która będzie cały czas na bieżąco.

Poradnia Dietetyczna Magia Zdrowia, a w niej przyjazny dietetyk :).

Centrum Medyczne z Wrocławia - lekarze specjaliści, badania, rehabilitacja.

Strona internetowa poświęcona unikatowej chińskiej sztuce walki - wejdź na kung fu Wrocław!

"chyba" to jednak robi różnice. Dokonywałem wpisu do 1seo i 2seo na początku sierpnia i wpisy były zupełnie darmowe. Za wpis do wosinskiej tez nie było opłaty. Prosze aby więcej nie pisały osoby, które nie są pewne swoich wypowiedzi i używają słów "chyba, może, zdaje mi się" itp :) Pozdrawiam.

https://www.forum.optymalizacja.com/index.p...inska&st=75

warto przeczytać najpierw posty od właścicieli katalogów, zanim się będzie rzucało w kierunku innych użytkowników "kamienie"

:angry:

dymna.jpg