Skocz do zawartości

Google rzuca moją stroną po pozycjach...

kyrtek4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam pewien problem. Otóż pozycjonuję stronę https://kyrtek4.2ap.pl/ na frazę ranking bux od początku sierpnia. Do tej pory utrzymywała się w okolicach pozycji 20. W sobotę wrzuciłem ją do kilku (około 20) katalogów (darmowych). W niedzielę strona wskoczyła na 5 pozycję na frazę ranking bux, a w poniedziałek spadła w okolice 25. Dodałem ją wczoraj i dziś do kilku katalogów, pozycja wciąż się nie zmienia... Wpisy w katalogach są w większości zindeksowane, zresztą jeden z wpisów ma pozycję 12 na frazę ranking bux, czyli jest wyżej niż moja strona. Nie ogarniam tego, nie mam doświadczenia w pozycjonowaniu, z góry dziękuję za każdą wartościową wskazówkę. Gdyby jeszcze jakieś dane/informacje były potrzebne, to chętnie je dostarczę :P

Nie chce zakładać nowego wątku, gdyż jest to zbyt błahe pytanie :) podobne, więc się podczepię - mam nadzieję że to nie wbrew regulaminowi.

Od około tygodnia dodaje stronę (sklep) do darmowych katalogów z listy topkatalogi.pl (5 dziennie), strona ma około roku. W serwisie webpozycja.pl na jedno z haseł była na pozycji 18, podniosła się na pozycję 10, 9 a dziś zerknęłam i jest na pozycji 82. Czy tak właśnie wygląda ban czy filtr w google? i czy to możliwe od dodawania 5 wpisów do katalogów dziennie?

przechwytywanienf.jpg

Dziękuję za zainteresowanie i odpowiedzi :)

Liczby katalogów nie mogę zwiększyć bo takich stron do dodawania mam już 8 i dodanie każdej do 5 katalogów dziennie i tak zajmuje mi sporo czasu. Nie wyobrażam sobie dodawać ich do 50 ;) Zajęło by mi to pewnie cały dzień.

Pytanie z innej beczki: Czy jak dodajecie stronę do katalogów, to w każdym katalogu robicie jej inny opis? Bo mi odrzucają czasami wpisy przez to że opis nie jest unikalny.

Proponował bym małą inwestycję w półautomat do dodawania w katalogach. Cena naprawdę niewielka, a 50 katalogów to pestka.