Skocz do zawartości

www.poradniastopy.pl

Pawel1189

Rekomendowane odpowiedzi

Mam serdeczną prośbę - stworzyliśmy stronę naszej poradni (www.poradniastopy.pl) i chcieliśmy ją pozycjonować. ale nie idzie nam to zbyt dobrze (cóż, każdy chciałby być w top 1:) ). Ostatnio spotkałem się z opinią, że nigdy nasza strona nie osiągnie takiej pozycji, bo są w niej błędy. Niestety od autora tych słów nie udało mi się uzyskać konkretów. Jak myślicie czy tylko "zawistnie sprowokował mnie do myślenia", czy może miał rację. Aha jestem zupełnym nowicjuszem jeśli chodzi o pozycjonowanie, także mam prośbę, żeby zastrzeżenia pisać w miarę prostym językiem.

Pozdrawiam i dziękuję za ew. pomoc,

Paweł

Na pierwszy rzut oka.

Popraw link, brak </a>:

Email: <a href="mailto:rejestracja.poradniastopy@gmail.com"><span style="color:#336666;text-decoration:underline">rejestracja.poradniastopy@gmail.com</span><br/>

Zamist <h3> użyłbym <h2> w Witamy na stronie PoradniaStopy.pl

Artkuł na stronie głównej i zakładce info to dokładnie to samo.

Title bardziej dla usera.

Meta description inne dla każdej podstrony.

Na stronie https://www.poradniastopy.pl/oferta.html dorób do każdej choroby krótki opis.

Pozdrawiam.

Taki mały, blog o pozycjonowaniu. Tutaj kolejny o wszystkim.

Jak dla mnie to ten kursor jest bardziej wkurzający niż atrakcyjny.

I tak jak wyżej wspomniano, trochę więcej treści, choćby po najechaniu na nazwę choroby w kilku zdaniach.

zdecydowanie najlepsze gry przeglądarkowe online

kurs java programowanie obiektowe

Rynek walutowy i podstawy forex w jednym miejscu

Przepraszam, że zapytam, ale pod jakie hasła Wy nie możecie się wypozycjonować?

Jeśli chodzi o hasła mamy problem z: halluksy, hallux, operacja stopy, płaskostopie. A generalnie (pewnie jak wszyscy :) ) chcielibyśmy żeby nasza storna zawsze zawsze wyskakiwała na 1. pozycji (no może na pozycjach 1-3).