Skocz do zawartości

Social media i pozycjonowanie w przypadku małej firmy


marcus1

Rekomendowane odpowiedzi

Odnoszę wrażenie, żę niektóre osoby na silę próbują tworzyć nową rzeczywistość

https://www.sprawnymarketing.pl/artykuly/se...e-zacieraja-sie.

Social media jest dobre w przypadku znanych marek. Natomiast w przypadku mikroprzedsiębiorstw to tylko wrzucanie kasy do kieszenie sprytnych agencji.

Czyż nie ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Social media jest dobre w przypadku znanych marek. Natomiast w przypadku mikroprzedsiębiorstw to tylko wrzucanie kasy do kieszenie sprytnych agencji.

Czyż nie ? :)

Oczywiście, że nie.

1. w obu przypadkach potrzebny jest pomysł na to co robimy i sensownie skonstruowana strategia.

Problem jest w tym, że duże marki, często o tym pamietają, małe firmy natomiast nie.

na hurra zakłada sie profil na fb/blip/twitter, bo przecież wszyscy są w social media. poźniej zarzuca się userów jakimiś głupotami nt firmy, które nikogo nie interesują.

2. efekty są proporcjonalne do nakładów (zwykle) dlatego też o super sukcesach małych firm publicznie nie słychac, bo patrzac przz pryzmat korporacji sukces jest mikroskopijny, ale dla małej firmy jest znaczący.

BTW, popatrz np co robi skarpetkowo.pl na facebooku.

Trochę informacji o mnie i kontakt: Leszek Wolany

Jedyny: Magazyn Marketingu w Wyszukiwarkach SEM Specialist

Droga do efektywnej pracy - Najlepszy system oparty o Getting Things Done - nozbe.com Teraz także po Polsku, z aplikacją na iPhone i iPada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałam artykuł i przyznam że dawno nie zetknęłam się z podobnym zlepkiem ogólników nie popartych żadnymi faktami/dowodami/badaniami... IMHO artykuł mocno odbiega poziomem od treści które zwykle pojawiają się na sprawnymarketing.pl

to muszę Ci przyznać rację, wszysko jest piekne w ogólnikach ale SM w naszym kraju nadają się jedynie dla imprez okolcznościowych takich jak akcja z krzyżem nic wiecej wątpie żeby pani od czyszczenia dywanów zrobiła sobie tam reklame

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xaan lepiej się nie wypowiadaj, bo widzę, że na temat Twojej wiedzy ciągle ktoś tu będzie się wypowiadał i negował Twoje wypowiedzi :)

Wracając do tematu, trzeba by trochę nad tym posiedzieć poczytać i samemu znaleźć sporo punktów zaczepienia, bym móc do ocenić... dlatego takie gdybanie nie ma sensu

warto by podać np. różne przypadki itp oraz przedstawić analizę

raczej w tym artykule, nie ma podanych konkretów ;(

dla tych, którzy nie mają czego się czepiać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności