Skocz do zawartości

Nowa kampania - kilka pytań


ryska69

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zakładam nową kampanię i już pojawiło mi się kilka pytań.

1. Czy lepiej ustalać samemu stawkę dla kliknięć czy lepiej wybrać tą opcję automatyczną ?

2. Jaki najlepiej ustawić dzienny budżet ?

3. co to znaczy i co jest lepszym wyborem ?

Włączona: automatycznie zarządzaj maksymalnymi stawkami CPC, aby wyświetlać reklamy na preferowanych pozycjach

Wyłączona: wyświetlaj reklamy na dowolnej pozycji

4. Jeśli korzystam z opcji arkusza kalkulacyjnego do wpisywania słów kluczowych (są tam pozycje: Słowo kluczowe, Maks. CPC, Docelowy adres URL) to oczywiście mogę ustalić osobną stawkę kliknięć na dane słowo, ale chodzi mi o tem adres url. Czy jeżeli ustawię osobne adresy na dane słowa, to w momencie gdy ktoś wpisze w wyszukiwarce słowo kluczowe któremu przypisałam podstronę sklepu to wtedy po kliknięciu w tą reklamę klient przejdzie do tej podstrony czy na stronę główną ?

Narazie tylko takie pytania mnie nurtują, ale napewno będę kontynuować ten wątek :P

proszę o konkrety, ponieważ jestem nowa a kampania musi mi dać rezultaty za pierwszym razem, chcę żeby była jak najwyżej :) a najlepiej na 1, albo 2 miejscu ;):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Czy lepiej ustalać samemu stawkę dla kliknięć czy lepiej wybrać tą opcję automatyczną ?

Jeśli wybierzesz automatyczne ustalanie stawek to system będzie sam starał się w obrębie Twojego budżetu uzyskać jak najwięcej kliknięć. W zależności od wysokości budżetu reklamy będą się pojawiać na różnych pozycjach

2. Jaki najlepiej ustawić dzienny budżet ?

Pytanie bardzo trudne. Załóż sobie budżet jaki chcesz wydać w ciągu miesiąca. Podziel tą wartość na ilość dni w miesiącu - to Twój budżet dzienny. Jeśli ustalisz go za mały to reklama nie przyniesie wymiernych rezultatów. Reklamy szybko będą się wyklikiwały (w ustawieniu wyświetlaj jak najszybciej), bądź będą z niewielką częstotliwością się ukazywały (przy ustawieniu wyświetlaj bardziej równomiernie)

3. co to znaczy i co jest lepszym wyborem ?

Włączona: automatycznie zarządzaj maksymalnymi stawkami CPC, aby wyświetlać reklamy na preferowanych pozycjach

Wyłączona: wyświetlaj reklamy na dowolnej pozycji

Są to preferencje pozycji. Ty chcesz aby reklama ukazywała się wysoko, więc ten element nie jest Ci potrzebny

4. Jeśli korzystam z opcji arkusza kalkulacyjnego do wpisywania słów kluczowych (są tam pozycje: Słowo kluczowe, Maks. CPC, Docelowy adres URL) to oczywiście mogę ustalić osobną stawkę kliknięć na dane słowo, ale chodzi mi o tem adres url. Czy jeżeli ustawię osobne adresy na dane słowa, to w momencie gdy ktoś wpisze w wyszukiwarce słowo kluczowe któremu przypisałam podstronę sklepu to wtedy po kliknięciu w tą reklamę klient przejdzie do tej podstrony czy na stronę główną ?

Jeśli chcesz aby reklama była naprawdę skuteczna to złą drogę obrałaś. Stworzyłaś jedną grupę reklam i w niej jakąś reklamę i w tej grupie reklam umieściłaś wszystkie słowa kluczowe. Błąd. Pogrupuj słowa kluczowe na takie bardzo podobne do siebie. Utwórz dla każdego zestawu fraz odrębną grupę reklam i w niej ułóż minimum dwa teksty reklamowe ściśle związane z danymi słowami kluczowymi

Polecam poczytać uważnie pierwsze 6 wykładów https://adwords.google.com/support/aw/bin/s...am=fundamentals

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Redjasper dobrze radzi... dać mu wódki...

jaki masz budżet? bo jak wysoki i nowe konto adwords to lepiej nie przycinać na cenach na początku, jak masz mały budżet to przytnij i operuj słowami w reklamach by dostać się na wyższe... to dłuższe ale tańsze. Jestem w stanie mieć 0,16-0,35 gr za klik i być wyświetlany na żółtych gdzie konkurenci płacą po kilka zł, ale to już dużo testów. Jak masz dopiero nowe konto to prawdopodobnie kupiłeś kupon adword i dopiero zaczynasz, dzienny ustal na 10 zł, nie powinno ci przekroczyć 7-8 jeżeli napiszesz dobrze reklamy.

Zarabiaj na wyświetleniach reklam - wszystkie serwisy akceptowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności