Skocz do zawartości

Skąd różnice w wycenach


marcus1

Rekomendowane odpowiedzi

Skąd wynikają takie różnice w wycenach.

Na dana frazę od 250 do 600zł.

Mowa o dobrych firmach, które działają na rynku od wielu lat.

Stąd można przypuszczać stosują podobne techniki.

Jedyna odpowiedź jaka przychodzi mi do głowy do koszty utrzymania firmy. Jest różnica w utrzymaniu sp zoo, która zatrudnia 30 osób i wynajmuje duży lokal w centrum dużego miasta, od mikroprzedsiębiorstwa, które zatrudnia 8 osób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest naprawdę sporo powodów dlaczego ceny są tak różne. Przede wszystkim technika pozycjonowania - jak wiadomo nie ma 1 schematu na doprowadzenie strony na czołowe pozycje, tak naprawdę każdy pozycjoner ma swój własny "przepis na TOP 10" i różne są jego koszta. Jedni pakują w stronę linkami z SWL, inni robią blasty, kolejni kataloguja, a jeszcze następni umieszczają linki na zapleczu, a ci najmądrzejsi mieszają wszystkie te metody razem. ;-) W każdym bądź razie koszta są różne.

Różnica wynika również z tego, o czym piszesz. Freelancer zazwyczaj bierze mniej za pozycjonowanie niż wielka SEO firma.

Swoją drogą parę dni temu opublikowałem wpis na blogu dotyczący wyceny fraz w pozycjonowaniu. Jakbyś był zainteresowany, to link znajduje się w stopce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 250 do 600zł to i tak niewielka różnica cenowa.

Z pewnością topowe firmy nie stosują podobnych technik pozycjonowania.

Tak jak napisał kolega Someone, duże firmy mogą bez problemów konkurować z freelancerami (którzy nie ponoszą dużych nakładów firmowych), a nawet przebijać ich oferty.

Duża firma = masa autorskich narzędzi, które znaaaaacznie skracają wszelkie działania związane z pozycjonowaniem.

Dzień bez afery na PiO jest dniem straconym :)

small_logo_footer.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie orientuję się dokładnie jak to wygląda, ale z opinii znajomych zazwyczaj wychodziło na to, że jakiś podrzędny freelancer pracował za mniejsze pieniądze, niż firmy z TOP 20 na hasło pozycjonowanie. Ale mogę się mylić, bo to tylko kilka przypadków, dlatego też użyłem słowa "zazwyczaj".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to powiedzieć, Ci co mają mniej narzędzi do pozycjonowania chcą więcej (więcej swojej pracy wkładają) Ci, którzy korzystają z wielu narzędzi *szybciej i łatwiej dochodzą do dobrych efektów (przy czym, szybciej pobierają kaskę za pozycje)

dla tych, którzy nie mają czego się czepiać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności