Skocz do zawartości

słowa kluczowe w domenie - kilka domen

psc

słowa kluczowe w nazwie domeny  

25 użytkowników zagłosowało

1. 1. czy to dobry pomysł

• Tak - ale to super wymyśliłeś - jesteśmy z Ciebie dumni, prawdopodobnie zrewolucjonizowałeś SEO
      9
    • Nie - widać, że się nie znasz, bo takie głupoty wypisujesz, jeszcze raz taki numer i masz bana!
      2
    • Ta sonda jest głupia i nie mam zamiaru brać w niej udziału
      4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

robię koledze nową stronę

starą ktoś mu pozycjonował, ale bez większych wyników, osobiście nie znam się na pozycjonowaniu więc nie mogę mu pomóc, ale wpadłem na pomysł...

i teraz pytanie do znawców czy dobry, czy lepiej go porzucić ;) - chcę mu podpiąć pod serwis 3 kolejne domeny złożone ze słów na które się pozycjonował, oczywiście zawartość strony dostosuję do tych słów kluczowych - przeczytałem kilka publikacje i raczej wszystkie były za (tylko, że one mówiły o głównej domenie)

2. czy podpiąć wszystkie domeny razem i zrobić przekierowanie 301 na główny adres, czy lepiej zostawić adresy,

będę wdzięczny za wszystkie uwagi :):)

pozdrawiam psc

ps. dla chętnych sonda - mam nadzieję, że nie przesadziłem z odpowiedziami :P

Śmieszna sonda :)

zgadzam się, pokazuje: głosowało 18=6tak+1nie+3niemamzdania - liczyłem sam + 2 razy na kalkulatorze i jeszcze kumpla poprosiłem i nie wychodzi 18, w dodatku kolega podał inną odpowiedź niż ja, jemu wychodzi 10 ;)

a tak na poważnie

To może ktoś wypowie się nt pytań w pierwszym poście?

Jak podepniesz kilka domen i chcesz aby każda z nich przynosiła wejścia to musisz każdą z nich oddzielnie pozycjonować. Musisz do każdej domeny zdobywać linki, pingować. I stronę sprawdź ze standardami W3C aby nie zwracało żadnych błędów.

Darmowy katalog stron internetowych Katalog stron - Jogurcik

dzięki za odpowiedź

jak już pisałem nie znam się na tym