Skocz do zawartości

Update Jagger, 16 października 2005r.


franckey

Rekomendowane odpowiedzi

Przyznaje, że i ja wśród swoich logow dostrzegłem kilka dziwnych wejść.

Są to wejścia na niepozycjonowane frazy (wystepujace tylko jako content) 15 miejsce na 3,5M wyników. Czas powstania contentu to 22.08.2005 więc chyba nie nalezy tego traktować jako 'fresh site bonus' ale chyba poprostu nie doceniałem siły content'u.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Panowie... Dowód? Proszę bardzo: moja www.jantar2005.pl/hortensja z jednym linkiem i PR-4 po miesiącu istnienia, i na frazę :"wczasy w Pobierowie" wyruchała tysiace stron starych i bardzo mocnych.

101251[/snapback]

no myślałem, że Matt Cutts będzie bohaterem tego update, ale nie doceniłem forumowiczów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznaje, że i ja wśród swoich logow dostrzegłem kilka dziwnych wejść.

Są to wejścia na niepozycjonowane frazy (wystepujace tylko jako content) 15 miejsce na 3,5M wyników. Czas powstania contentu to 22.08.2005 więc chyba nie nalezy tego traktować jako 'fresh site bonus' ale chyba poprostu nie doceniałem siły content'u.

101628[/snapback]

Eribt pozwolisz, że przytoczę Twoją nomenklaturę z wątku o przewidywaniu PR i napiszę:

Młodzik jesteś

a poza tą prywatą, pełen szacunek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Młodzik jesteś

Mam tego świadomość. Moja nikła widza sięga lewdo 2M wyników! Staram się jednak zgłębić 'tajne metody', by to mogło nastąpić muszę sie czasem odezwać, czasem usłyszeć krytykę.

Szkoda tylko, że nie skwitowałeś mej wypowiedzi jakimś konkretem, który pozwoliłby mi zrozumieć i być o kolejny mały kroczek dalej w pojmowaniu tego. Rozumiem, że i Ty taką drogą (lub podobną) szedłeś, szanuję to i też nią podążam.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche cytatów z seo news:

What Happened?

Webmaster's, Site Owners, Online Businesses and SEO Companies everywhere have been desperately trying to decipher the fallout from the longest and most grueling algorithm update in the history of the Internet. Webmaster and SEO Forums have been busier than ever before.

Relevancy and revenue generation are the two top goals of any SE (Search Engine). As the Internet and associated technologies mature, SE algorithms have become much more complex. This was demonstrated in Google's 3-4 week long 3 phase "Jagger" update.

The initial response was very negative and Google received more bad press from every conceivable corner than what could have been imagined, going in. Many sites fell completely out of SERP (Search Engine Result Placement) over night, seemingly unexplainably. Some have recovered, but many haven't, while others have improved traffic.

Compounding prognostication, Yahoo initiated a much milder index update during the latter phase of the Jagger update.

Google had several issues to deal with:

1) Scraper Sites

2) Faux AdSense Directory Sites

3) CSS Spamming Techniques

4) Growing "Generic" SERP Irrelevancy

5) Reciprocal Linking Abuse

6) Ballooning BlogSpam

Google had no choice but to act decisively and convincingly.

The following list is how we believe Google has handled these issues in the Jagger update:

1) Increased importance placed on IBL (Inbound Links) Relevancy?

2) Increased importance placed on OBL (Outbound Links) Relevancy?

3) Promotion of relevant Niche Directories (related to 1) & 2)?

4) More weïght thrown back to PR @ top domain?

5) Increased importance on AdSense placement relevancy?

6) Possible introduction of CSS Sp@m filtering?

7) Overall Blog demotions?

8) New and unresolved "canonical" issues?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje się że wyniki się stabilizują.

Na większości DC - wielki powrót na swoje pozycje + kilka oczek w górę.

Ogólnie na Plus.

Niech sobie dadzą już spokój z tymi manewrami w wynikach, bo sama nerwówka.

No! ale kto zrozumie? G::)

Największą głupotą jest uczenie się tego, co potem trzeba zapomnieć [...]
- Miarą mówcy nie jest ten kto mówi, lecz ten co słucha [...] / Platon (ok. 437 - 347 p.n.e.)

Drogi wszechświecie, przestań no lecieć w kulki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no na 66.102.9.104 cos juz widac :)

101759[/snapback]

i jeszcze 66.102.11.104 trzymają jak dla mnie troszke inne wyniki:)

Ciekawe czy z nich zacznie się rozłazić dalej czy to była stara wersja :)

Trochę informacji o mnie i kontakt: Leszek Wolany

Jedyny: Magazyn Marketingu w Wyszukiwarkach SEM Specialist

Droga do efektywnej pracy - Najlepszy system oparty o Getting Things Done - nozbe.com Teraz także po Polsku, z aplikacją na iPhone i iPada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności