Skocz do zawartości

Typy dopasowań


bombell

Rekomendowane odpowiedzi

W przypadku

1. Wszystkie frazy połączone ze słowem faktura (+odmiany), czyli tanie faktury, fakturę vat itd i to co sobie Google wymyśli np. na słowo domy czasem może wyświetlić mieszkania.

2. Tylko to co będzie zawierało słowo faktura (bez odmian), czy to co pasuje do wyrażenia.

Pozdrawiam

Cognitive-it.pl - usługi SEO i SEM.

Cognitive-it.org - do poczytania blog o SEO i Adwords.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słowo kluczowe = dopasowanie przybliżone

Twoja reklama może się pojawiać na takie frazy jak słowa kluczowe, frazy kluczowe, słowa, kluczowe itp...

"słowo kluczowe" = dopasowanie do wyrażenia

Twoja reklama może się pojawiać na takie frazy: najlepsze słowo kluczowe, tanie słowo kluczowe, każde słowo / fraza + słowo kluczowe, słowo kluczowe + każde słowo / fraza

Postaraj się jeszcze używać dopasowania ścisłego oraz w razie potrzeby słowa wykluczające. Jak możesz dodać takie frazy?? Najpierw musisz wiedzieć jakie chcesz dodać jako wykluczenie. Najlepiej po pewnym czasie działania kampanii na karcie słowa kluczowe będziesz miał przycisk "Zobacz wyszukiwane hasła" pod wykresem. Pokażą Ci się wszystkie wyszukiwane hasła. Sprawdź czy nie ma tam haseł, których nie chcesz - jeśli są użyj jako wykluczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy użyciu frazy faktura google może pokazać Twoją reklamę na wszystkie wymienione przez Ciebie wariacje.

Google jednak zaleca użycie wszystkich możliwych fraz jakie chcesz aby były wpisywane. Pogrupuj je, a najlepiej utwórz osobne grupy reklam dla jak najmniejszych grup fraz i utwórz ściśle powiązane z tymi frazami teksty reklam.

Na Twoim miejscu użyłbym fraz:

"faktury"

"faktura"

w dopasowaniu do wyrażenia. Nie wiem dokładnie jaki jest cel Twojej reklamy ale przypuszczam, że nie do końca chcesz się reklamować na pojedyncze frazy faktura i faktury.

Użyj jak najlepiej dopasowanych fraz. Staraj się użyć takich co najmniej dwuwyrazowych bądź nawet trzy. Spowoduje to lepsze rezultaty w postaci konkretniejszych użytkowników na Twojej stronie www.

użycie ogólnych fraz stosuje się gdy chcesz przeprowadzić bardziej kampanie wizerunkową - zwiększającą ruch na stronie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

celem reklamy jest sprzedaż oprogramowania oraz pobranie programu.

Czyli mam dodać tak

"faktura"

"faktury"

program do fakturowania

program do wystawiania faktur

program do wystawiania faktur vat

program do faktur

faktura vat programy

faktury 2010

program do vat

programy do faktury vat

czy te pozostałe też w ""?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepiej przeczytać artykuł wskazany na ittechnology.us i zrozumieć czym są dopasowania + koniecznie słowa wykluczające +

https://www.ittechnology.us/modyfikator-dop...wych-w-adwords/

inaczej bedziesz przychodzić tu z kazdym nowym słowem, a kampania i tak będzie do kitu.

Trochę informacji o mnie i kontakt: Leszek Wolany

Jedyny: Magazyn Marketingu w Wyszukiwarkach SEM Specialist

Droga do efektywnej pracy - Najlepszy system oparty o Getting Things Done - nozbe.com Teraz także po Polsku, z aplikacją na iPhone i iPada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bombell, Gizmoo3 chciał dobrze. Podesłał troszkę inny temat o dopasowaniach. Nikt nie doradzi Ci, które hasła przyniosą Ci skuteczną kampanię itp. To Ty w dużej mierze oceniasz swoją branżę - nadal jej nie podałeś do końca - i wybierasz najlepsze hasła. Prowadzenie kampanii to nie ustawienie jej na samym początku idealnie. To ciągła nowelizacja, praca nad kampania by była jeszcze lepsza. Zacznij od początkowego pakietu i słów kluczowych i tekstów reklam. Później oceniaj dane statystyczne i wyciągaj wnioski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktura

* reklama będzie wyświetlana dla słowa faktura, wszystkich jego odmian i rozpoznanych przez google synonomów

"faktura"

* w zapytaniu musi występować dokładnie słowo faktura

słowo kluczowe

* reklama będzie wyświetlana dla

słowo kluczowe

kluczowe słowo

słowo (jeżeli wynik jakości i stawka za klik pozwala)

kluczowe (jeżeli wynik jakości i stawka za klik pozwala)

oraz dla odmian i synonimów

"słowo kluczowe"

* w zapytaniu musi występować fraza słowo kluczowe, dokładnie taka, wyrazy w takiej a nie innej kolejności

oczywiście zapytanie może zawierać jeszcze dodatkowe słowa, nie ma to wpływu na widoczność reklamy, miałoby jakbyś używał []

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego czytaj posty w temacie dokładnie, już był link z typami dopasowań. Chodzi mi tutaj jak jest w praktyce, co lepiej?.

Czytam dokładnie, tyle, że mam wrażenie że nie rozumiesz istoty sprawy - bez tego dywagowanie co lepiej nie ma żadnego sensu. zaufasz komuś przy konkretnym haśle, a jak wymyślisz sobie nowe, to znów przyjdziesz o to pytać.

Trochę informacji o mnie i kontakt: Leszek Wolany

Jedyny: Magazyn Marketingu w Wyszukiwarkach SEM Specialist

Droga do efektywnej pracy - Najlepszy system oparty o Getting Things Done - nozbe.com Teraz także po Polsku, z aplikacją na iPhone i iPada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nikt tutaj z Was nie zrozumiał sensu mojego drugiego pytania, wiem już jakie są typy dopasowań i dziękuje za wyjaśnienie.

Jednak moje pytanie było czy jest sens dawania dwóch słów takich: faktura, faktury czyli rozbijania na 2 słowa bo jeśli biorąc typ dopasowania jakim jest faktura (przybliżone - odmiany) to wyświetli się także po wpisaniu faktury czyli nie ma sensu dawania drugiego słowa faktury?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież Ci odpowiedziałem - wczoraj

cytat:

Google jednak zaleca użycie wszystkich możliwych fraz jakie chcesz aby były wpisywane. Pogrupuj je, a najlepiej utwórz osobne grupy reklam dla jak najmniejszych grup fraz i utwórz ściśle powiązane z tymi frazami teksty reklam.

Sądziłem, że to jasne, że zasugerowałem Ci użycie obu fraz.

Rozwodzisz się nad dopasowaniami i ilością fraz a idę o zakład, że nie pogrupujesz ich i nie ułożysz poprawnie tekstów reklamowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności