Skocz do zawartości

Brak zaindeksowania strony

Assur92

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Otóż w temacie SEO jestem kompletnym laikiem, zamierzam sam się pouczyć trochę o tym. Znajomy poprosił mnie bym właśnie zajął się powstawianiem do wyszukiwarek jego strony, lecz google nie chce jej zaindeksować. Zgłosiłem ją do indeksacji z 2 tygodnie temu i dalej nic. Google analistic pokazuje mi informacje jak ktoś wchodzi, ale indeksowanie dalej martwe. Czy nałożony został filtr na stronę? Jak to mogę sprawdzić? Każda porada jest dla mnie cenna.

strona to transportrafal.pl

Pozdrawiam

Assur92

Zgłoś strone do google webmaser tools. Utwórz mape strony w xml. Dodaj adres strony w stopce na tym forum. Linkuj !! Spróbuj pingowac strone główną strony.

Jedziesz na wakacje ? baza noclegowa na pewno ci się przyda

Największy i najładniejszy katalog turystyczny w Polsce

trochę straciłeś te 2 tygodnie:)

oferta firmy imponująca ale strona już dużo gorzej, musisz zrobić dokładnie tak jak mówi forum: Pozycjonowanie i Optymalizacja :D

i dać się na jakieś zapytanie znaleźć w Google, np firma transportowa [miasto], transport drogowy, transport spedycja logistyka.

Pozwodzenia. Ale chyba lepiej jak się zajmie tym ktoś kto się "zna" bo kasa ucieka:)

SEO, SEO i SEO

Czekaj spokojnie. Czasami to trwa dłużej, a ostatnimi czasy google miewa dziwne zachowaniu. Linkuj dalej pomału ale sukcesywnie. Ważne by były meta dane wypełnione - widze, że joomla w każdym artykule wypełnij metadane, dodaj mape strony ściągnij sobie komponent do joomli Xmap - jeden z lepszych do generowania dynamicznej sitemapy. Włącz mod_rewrite i przyjazne linki lepiej i szybciej się zindexuje.

forum.png

Strony internetowe, sklepy internetowe, pozycjonowanie, aplikacje mobilne, projektowanie graficzne - xfect.pl