Skocz do zawartości

Do czego można wykorzystać drugą domene?

trawiasty-kon

Rekomendowane odpowiedzi

Zakupiłem właśnie domene z identyczną frazą w nazwie na jaką pozycjonuje moją stronę.

Co mogę dalej z nią zrobić co pomoże mi jeszcze bardziej podnieść pozycje docelowej strony?

1.Postawić na nowej domenie bloga, pisać teksty i linkować?

2.Zrobić przekierowanie na docelową domene?

Nie znam się jeszcze na domenach i dlatego pytam. Czy to był dobry zakup?

Przykład czego kupiłem:

Pozycjonuję na

mydelko fa

strona to jarself.pl a domena którą kupiłem to

mydelkofa.net

Pomogę w rejestracji/obsłudze BinLayer - najlepszej reklamie płacącej za wyświetlenia! gg:32490380

Czyli dodawać tą nową domenę do katalogów tak? I za jakieś 2 miesiące zrobić przekierowanie na docelową ?

edit:

a np. przekierowanie www, na stronę konkurencyjną która jest na 1 miejscu i potem przekierowanie jak złapie PR, na swoją stronę coś da czy raczej skończy się niczym/banem ?

Pomogę w rejestracji/obsłudze BinLayer - najlepszej reklamie płacącej za wyświetlenia! gg:32490380

Witam,

Zacznij od poświęcenia kilkudziesięciu godzin na poznanie części wiedzy, która jest na tym forum.

Czytaj starsze posty. Nowe raczej mają mierną wartość.

Domena może mieć nawet nazwę jasfasola i być dobrze wypozycjonowana na frazę "metale szlachetne".

Zakup każdej domeny jest dobrym zakupem pod warunkiem, że się ją odpowiednio wykorzysta.

Zrób na niej osobną, związaną tematycznie stronę i niezależnie od strony docelowej zacznij ją pozycjonować.

Pozdrawiam,

Mariusz

Strona https://sklep-promar24.pl to sklep internetowy sprzedający dobre polskie zlewozmywaki.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie