Skocz do zawartości

Czy są tutaj fani justowania tekstu?

a_mike

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Luźny dział, więc taki będzie i mój temat. Doszedłem do wniosku, że nie umiem napisać artykułu bez justowania tekstu. Po prostu zdecydowanie lepiej to dla mnie wygląda, choć nie wszędzie pasuje. I od pewnego czasu jestem fanem tejże praktyki i artykuł bez justowania i ładnie wyrównanego tekstu jest dla mnie niekompletny. Czy wy też tak macie?

Darmowy Kurs Copywritingu - dowiesz się jak pisać skuteczne teksty oraz perswazyjne oferty sprzedażowe.

Narzędzia Dla E-biznesu

- tekstów w necie nie justuje

- a przed solą ostrzegam, bo niezdrowa i podnosi ciśnienie ;)

- odnośnie samego tematu, to wydaje mi się, że w tym dziale było wiele tematów bardziej "nie na temat"

:-)

"Ale kochany! Nie ma żadne "tylko"! Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem!"
1% dla Antka

Ania M.

Też tak mam.

Justowanie stosuję wszędzie gdzie mogę.

Pozdrawiam,

Mariusz

Ps. Sól całkowicie odstawiłem.

Cukier też ;)

Strona https://sklep-promar24.pl to sklep internetowy sprzedający dobre polskie zlewozmywaki.

Profesjonaliści justują teksty tylko w miejscach gdzie szerokość na to pozwala, w przypadku, gdy tekst musi być ściśnięty zaleca się popularnego wśród początkujących wyrównania do lewej. Biorąc pod uwagę artykuły pisane przez internautów, częściej używane jest wyrównanie do lewej, niż justowanie tekstu. Na tym można by zakończyć ową dyskusję...

Dodawarka do SEOKatalogów OnLine! · Projekt Quernbiter już wkrótce...

Nowy interfejs, obsługa WordPress, ulepszony mechanizm dodawania... Już wkrótce!

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie