Skocz do zawartości

co tak naprawde oznacza konkurencja w adwords keyword tool


petex

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

co tak naprawde oznacza konkurencja w google keyword tool?

1 czy to ze jest np niska konkurencja w adwords oznacza ze rowniez organicznie warto pozycjonowac sie na ta fraze?

2 czy warto pozycjonowac sie na pojedyncze slowa jezeli maja duzy wolumen i bardzo mala konkurencje (powiedzemy 2 w skali 6 stopniowej) - dodam ze chodzi o slowa dosc ogolne kotre dla wikszosci firm sa bez sensu ale akurat w moim przypadku mogha dobrze dzialac (np. zakupy, i ""zakupy online"" sa dla mnie relewantne ale juz dla skepu z jakiejs konkretnej dzialki sa zupelnie bez sensu)

3 czy sa lepsze narzedzia od google keyword tool do sprawdzania fraz pod kotre powinienem sie pozycjonowac w sensie SEO nie SEM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomyśl logicznie. Co to jest konkurencyjność?:rolleyes:

To narzędzie służy przede wszystkim do kampanii PPC i nie należy go traktować serio w przypadku planowania kampanii SEO.

Kalkulator akcyzy akcyzowy.pl. Sprawdź ile idzie przelew: ileidzieprzelew.pl

Akcesoria GSM dla smartfona i tabletu telu.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj ~someone

1 Slaba konkurencja na dana fraze w adwords oznacza mniejsza liczbe reklamodawcow i zwykle przeklada sie na mniesza liczbe zapytan o ta fraze- swiadczy o jej mniejszej popularnosci. W zwiazku z coraz wieksza liczba dobrze przygotowywanych kampanii PPC w Polsce slabsza konkurencja zwykle swiadczy rowniez o slabszym ROI (z ang. Return On Investment) chociaz niekiedy duze firmy, znane brandy, marki z przyczyn prestizowych chca sie pokazywac na frazy ogolne (drozsze CPC i o wiekszej konkurencyjnosci- wiecej adwordowcow na frazie), na frazy ogolne, ktore niekoniecznie przekladaja sie na wysokie ROI.

Czy warto organicznie pozycjonowac frazy malo popularne w adwords, tzna o malej konkurencyjnosci? Niewiem, ale na pewno warto pozycjonowac frazy na ktorych zarobimy, z ktorych bedziemy mieli zysk- czyli te ktorych koszt pozycjonowania bedzie mniejszy od naszego przychodu osiagnietego dzieki wypozycjonowaniu tych fraz- vide "long tail"

2 Ktore maja bardzo mala konkurencje gdzie, w sponsorowanych, czy organicznych wynikach bo nie w kazdej niszy jest tu liniowa zaleznosc (ie. korelacja)? Wydaje mi sie ze im dluzsze frazy wybierasz, bardziej dopasowane do tego czym handlujesz tym lepsze, wyzsze bedzie Twoje ROI. Bo co bedziesz wkladal pieniadze we fraze zakupy i co? masz wszystko w sklepie?

3 Market samurai, google analytics

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności