Skocz do zawartości

Co polecacie, ma być dobrze i tanio

annamarianna

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Nie znam się kompletnie na hostingach, dlatego proszę o pomoc. Chciałabym mieć prostą stronkę, na której bym po prostu się ogłaszała ze swoimi usługami, z których niestety nie mam za wielkich dochodów, dlatego zależy mi aby hosting był tani, to po pierwsze. Po drugie bez reklam, no chyba że jakieś reklamy na poziomie (nie jakaś bielizna na przykład), po trzecie bezawaryjny. Ostatnia strona mi padła, ale ona była na czyimś prywatnym, darmowym hostingu. Aha, i jeszcze, żeby stronka była łatwa do pozycjonowania. Nie musi być na super wysokiej pozycji, wystarczy mi druga bądź trzecia strona w wyszukiwarce. Ma być to związane z moim ogłoszeniem o dawaniu korepetycji. Bardzo proszę o jakąś pomoc, wskazówki, jaki hosting mam wybrać? Pozdrawiam i przepraszam za zaśmiecanie forum.

• Odpowiedzi 30
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Ania co do pozycjonowania to polecam dział dla początkujących,co do hostingu to polecam iswift.pl na początek pakiet X1 tobie wystarczę-39 PLN rocznie.

Jak chcesz jeszcze taniej to HSMS.pl 10 PLN rocznie płacone SMS.

Ale Iswift ma lepszy suport.

https://www.mzhost.co.uk/

Ja korzystam i polecam.

Teraz mają promocję i za 30zł możesz mieć na rok fajny serwerek.

Wielka Promocja - Pakiet Zaplecze 2014
czyli oprogramowanie za 1746 zł w cenie 777zł brutto

Mówimy o Microsite Manager Standard, SpamKat i BaseSystem - wszystko to, co potrzebujesz do zaplecza!

z których niestety nie mam za wielkich dochodów

Jeśli oszczędzisz zbyt dużo to nie będziesz miał żadnych dochodów.

Szukasz prawie darmowego hostingu, który jest bezawaryjny. Hmmm.

Jeśli się nie znasz, a masz oczywiście do tego prawo, to pomyśl o innej sferze życia. Np. kup za 300 zł bezawaryjny samochód. (nie da się)